Gå til innhold

Hvor masse vil Sendo X koste?


Andly

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterer meg grenseløst over hvorfor ikke de putter på vanlige audio ut utganger på telefoner med radio og mp3 og sånt.. er ikke så kult å MÅTTE bruke deres standar telefon utstyr.. som oftest er møkk.. hvor lyden høres ut som de falske musikkfilene RIAA spytter ut.. (Kanskje litt overdrevent..) ...

 

 

EDIT:

 

ser det.. ser mistenkelig ut som en sånn gummi dings som sitter over inngangen eller noe.. :D får håpe.. de kjøper jeg den garantert...

Endret av Andeeey
Lenke til kommentar
Irriterer meg grenseløst over hvorfor ikke de putter på vanlige audio ut utganger på telefoner med radio og mp3 og sånt.. er ikke så kult å MÅTTE bruke deres standar telefon utstyr.. som oftest er møkk.. hvor lyden høres ut som de falske musikkfilene RIAA spytter ut.. (Kanskje litt overdrevent..) ...

leste du det ovenfor?

Lenke til kommentar
Sendos PR-ansvarlige, Tanya Pedashenko, har bekreftet ovenfor amobil.no at Sendo X vil lanseres i Norge en gang i løpet av første kvartal.

 

 

Tipper at den vil komme rundt februar...Den har allerde kommet ut i England(tror jeg) Har også hørt at SX1 kommer rundt februar!

SX1 kommer ikke rundt februar. SX1 kommer nå! Den skulle komme før jul. Den kommer 22.12.03.

Lenke til kommentar
SX1 kommer ikke rundt februar. SX1 kommer nå! Den skulle komme før jul. Den kommer 22.12.03.

Den skulle også komme til sommern, og i september, og i oktober og i november og forrige uke, tipper på at den kommer til jan/feb engang! så argumentet ditt er ikke akuratt no bra!

 

Edit:

MPX: Varenr:

SX1

På lager:

Ubekreftet 05.01.2004

 

Komplett: Antatt 2003-12-31

 

Som sagt, tror den kommer rundt jan/feb

Endret av bassmania
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...