Gå til innhold

Hvor masse vil Sendo X koste?


Andly

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det eneste "negative" jeg har hørt om Sendo X er GPRS klasse 8.. Men var ikke det bare oppkobling med MMS og sånt? Det ødelegger vel ikke noe for "surfingen"? Har ikke den "Opera"(eller hvordan det staves..) som internett greie?

Er ikke sikker jeg. Vet heller ikke om den har Opera. Men det er jo ikke så vanskelig å skaffe.

Lenke til kommentar

Så på Dagbladet.no og der stod:

I dag offentliggjorde den britiske mobilprodusenten Sendo at de også går for innebygget Opera i sin siste modell, som de har kalt X. Det er samme selskap som i fjor kastet ut operativsystemet Microsoft Windows Smartphone fra sine modeller, og påførte datagiganten er presisjenederlag. De valgte konkurrenten Symbian og samarbeide med Nokia isteden.

 

Tidligere har Nokia fortalt at de kommer med Opera innebygget i den nye modellen 6600 og den fremtidige modellen 7700. Fra før har de som har hatt modellene 3650 og 7650. Nettleseren kan også brukes med Sony Ericsson P800 og P900, samt Siemens SX1.

 

Så da hadde jeg rett?

Lenke til kommentar

Det er jo som en vanlig mobiltelefon bortsett fra at du har maaaange andre muligheter som ikke-symbian telefoner har. Det er så mange programmer du kan få til Symbian og spill. Er mye du kan gjøre. Styre WinAmp med telefonen osv. Og det er ikke noe vanskelig å bruke en Symbian telefon. Mange som syns det fordi det skal være avansert, men det syns jeg er feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...