Gå til innhold

Feil info om produkt på cdon


Anbefalte innlegg

Heisann. Jeg bestilte meg en ny pc skjerm for en liten tid tilbake. Grunnen til at jeg bestilte den jeg gjorde var pga 144hz og G-sync. Cdon.no hadde tilbud på en predator xb270hb skjerm som det stod at hadde 144hz og G-sync.

Etter en liten tid så har jeg tenkt på hvorfor det ikke står noe om G-sync på esken eller den klistrelappen som er festen på skjermen når den er ny. Der står det kun 144hz, 1ms osv.

 

Går inn igjen på cdon.no nå og da er den utsolgt og det står heller ikke noe om G-sync der nå. Alt av informasjon om skjermen er fjernet.

 

Så da lurer jeg, er det noe vits i å prøve å kontakte de angående dette?

Ja jeg vet jo at jeg burde ha sjekket flere kilder osv, men tar jo det litt for god fisk når en nettside skriver de spesifikasjonene som de gjør.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann. Jeg bestilte meg en ny pc skjerm for en liten tid tilbake. Grunnen til at jeg bestilte den jeg gjorde var pga 144hz og G-sync. Cdon.no hadde tilbud på en predator xb270hb skjerm som det stod at hadde 144hz og G-sync.

Etter en liten tid så har jeg tenkt på hvorfor det ikke står noe om G-sync på esken eller den klistrelappen som er festen på skjermen når den er ny. Der står det kun 144hz, 1ms osv.

 

Går inn igjen på cdon.no nå og da er den utsolgt og det står heller ikke noe om G-sync der nå. Alt av informasjon om skjermen er fjernet.

 

Så da lurer jeg, er det noe vits i å prøve å kontakte de angående dette?

Ja jeg vet jo at jeg burde ha sjekket flere kilder osv, men tar jo det litt for god fisk når en nettside skriver de spesifikasjonene som de gjør.

 

Bare bruk angrefristen å send den i retur. Fikk du ikke info om angrefristen i epost eller i pakker, så har du utvidet tid for angrefrist.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...