Gå til innhold

Resultat av årevis med trening. Naturlig eller ikke


Anbefalte innlegg

Er ikke en tråd for å henge ut noen, men er bare nysgjerrig

 

Hva er oppnåelig med standard trening og et godt kosthold? 

Jeg tenker mest på de som ikke tar "supplementer" og bygger seg opp i dobbel str over sommeren, og plutselig løfter grisetungt.

 

Jeg er selv 188høy, 105kg, Tar 160 benk, 230 knebøy, 220 markløft. 

 

Jeg ser ikke spesielt stor ut, litt breiskuldret bare

Så ser jeg på de som tar 100benk 120+ knebøy 120 markløft. Som ser nærmest ut som hulken og puster å peser.

 

Har jo blitt "godt kjent" med de andre som trener like aktivt som meg og vi slår av en prat i ny og ne. Da kommer jo selvfølgelig spm opp om de har tatt bol for å bygge seg litt opp.

Jeg personlig har ikke noe imot noen som gjør det sålenge de er ærlige om det, men det blir veldig mye snakk om "gener" og riktig kosthold at det er det som gir utslag.

 

Så hva er egentlig oppnåelig med greie gener vs feks steroider ? Typ hulk vs normalen

 

Og hvor mange er åpne om det.. Det virker til å skulle være så skamfullt å ta det.

Endret av LD93
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

jeg var 180 kg tung, mye supplements. min rekord var 270kg x4 i benk , 280x10 i knebøy og 190x1 i nakkepress (prøv å slå den) jeg har Bjarne Borgan Paulsen som ref der... du kan gjøre mye med supplements... men du må ha genene. og for å være ærlig disse genene er på vei ut. Mit idol er Geir Borgan Paulsen, han har trossa mange barrierer. OG har vært og ER norges beste body bulider. BLei litt provosert så jeg er litt på gin tur nå. Geir Borgan er av de få som har genene... han er en ener og min helt. jeg har valgt en annen vei etter hva jeg gjorde. MEN vi trenger han for et forbilde. jeg trenger ikke deres aknowledege,,,, jeg har en borgan.. og det slår deres uansett. Og nei.. jeg har vel kansje 150kg i benk, 100 i nakkepress nå... så jeg kan ikke vise. men Borgan vet. og det holder for meg.

Endret av Snabel@
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Denne artikkelen gir deg svar på hvilken vekt du kan forvente å oppnå:
https://www.strongerbyscience.com/much-steroids-increase-hypertrophy/
Med en høyde på 188cm kan du forvente å oppnå en kroppsvekt på 95 kg med 10% fettmasse.
 

Disse to gir svar på styrkepotensialet ditt:

https://www.strongerbyscience.com/your-drug-free-muscle-and-strength-potential-part-1/

https://www.strongerbyscience.com/your-drug-free-muscle-and-strength-potential-part-2/
Det er kalkulatorer innpå der hvor du må fylle inn omkrets på håndledd og lignende.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

jeg var 180 kg tung, mye supplements. min rekord var 270kg x4 i benk , 280x10 i knebøy og 190x1 i nakkepress (prøv å slå den) jeg har Bjarne Borgan Paulsen som ref der... du kan gjøre mye med supplements... men du må ha genene. og for å være ærlig disse genene er på vei ut. Mit idol er Geir Borgan Paulsen, han har trossa mange barrierer. OG har vært og ER norges beste body bulider. BLei litt provosert så jeg er litt på gin tur nå. Geir Borgan er av de få som har genene... han er en ener og min helt. jeg har valgt en annen vei etter hva jeg gjorde. MEN vi trenger han for et forbilde. jeg trenger ikke deres aknowledege,,,, jeg har en borgan.. og det slår deres uansett. Og nei.. jeg har vel kansje 150kg i benk, 100 i nakkepress nå... så jeg kan ikke vise. men Borgan vet. og det holder for meg.

 

Hva ble du provosert av og hva svarer du egentlig på her? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

slapp av,, jeg tok alt.

er ferdig med det nå

 

Trådstarter spør om det er grunn til å mistenke de som er adskillig svakere enn han men ser mye større ut for steroidebruk, ser ikke hvordan det du skrev var relevant for det spørsmålet, derfor spurte jeg deg hvorfor du ble provosert? 

 

Som svar til TS er det vanskelig og si ut ifra kun den informasjonen du gir her, muskelfester, struktur på skjellet, fett% og riktig lyssetting kan gi store illusjoner, mens steroider kan være grunnen også.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...