Gå til innhold

Knakk i to! :(


Swein

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AGP skjermkort! HAHA! LOL!

N00B!!

Det Suger da! Jeg har ATI radeon 9800PRO 256MB 8x tv-out

MEN DET GIKK FRA MEG!!

må du skjerpe deg med det derre fjortissfaktene dine da... vi prøver faktisk å hjelpe... alle radeon9800pro kort er AGP kort, så hvis du har pressa det ned i en PCI port, så har du et skikkelig problem... tro nok ikke det er vi som er "N00Bs"!

 

edit: beklager utbruddet, men kan bare bli så forbaska irritert på slike folk som vi prøver å hjelpe, så får vi bare drittkasting tilbake

Endret av apollox
Lenke til kommentar
AGP skjermkort! HAHA! LOL!

N00B!!

Det Suger da! Jeg har ATI radeon 9800PRO 256MB 8x tv-out

MEN DET GIKK FRA MEG!!

må du skjerpe deg med det derre fjortissfaktene dine da... vi prøver faktisk å hjelpe... alle radeon9800pro kort er AGP kort, så hvis du har pressa det ned i en PCI port, så har du et skikkelig problem... tro nok ikke det er vi som er "N00Bs"!

bra sagt apollox :w00t:

Lenke til kommentar

Trådstarter: Hvis du holder en litt mer "voksen" tone, kanskje du vil få litt seriøse svar, men først må du også spørre seriøst. Kanskje forklare HVA som gikk galt, og HVOR du plasserte kortert osv.. Men du kan ikke skylde på andre enn deg selv.. Et kort tåler faktisk veldig mye, mer enn man skal tro.. Så kjøp deg et nytt et, eller ønsk deg et til jul :xmas:

Endret av dvn
Lenke til kommentar

ifølge hans poster skal han ha dette:

 

Hei! Jeg skal kjøpe nytt inhold i maskina mi

Men...

Jeg har 340W PSU.. Så lurte jeg på om det er nokk....

Jeg skal ha Shaphire ATI radeon 9600XT

Abit NF-s-2.0

512 MB DDRram winbond

Samsung DVD-rom

LG cd-brenner

to katoder, med sunbeam startkit

En sunbeam vifte, med fire leds inni..

WD 120GB 8MB chache

3 vifter.

Volcano coolmod CPU-vifte.

AMD XP2500 (skal klokkes til XP3200)

 

Holder det med 340W??

Jeg vil ungå å kjøpe noe bedre

Takk for raskt svar

Lenke til kommentar

hva er det dere egentlig snakker om her??

Det høres ut som kameraten her har prøvd å plassere et MEGET stilig AGP kort ned i PCI plassen, og det går jo ikke!!! Det pleier å følge med noe som kalles MANUALER! (nei ikke slike i flere vektklasser for å få større muskler, men slike lefser med tekst på, som beskriver hvordan man instalerer) Disse er lurt å ta en titt på hvis man ikke har peiling. :yes:

 

Alle vet jo at AGP er MYE bedre en PCI, så hvordan noen kan mene det motsatte (hvist dette er seriøst ment) forstår jeg ikke.

 

Er foresten godt gjort å knekke et kort i to! Bra jobba stå på :thumbs:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...