Gå til innhold

RYKTE: Ser du hvilken telefon disse vil ligne på?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spennende. Mulig det blir en P20 Pro som neste telefon, med mindre kameraet ikke kan måle seg mot Samsung Galaxy S9.

 

Fotobladet fotografi har nettopp testet Huawei Mate 10 Pro. Der kom kameraet relativt godt ut både på optikk, oppløsning, ISO og software-løsningen de har, som apellerer til fotoentusiaster (som f.eks. meg).

 

Jeg tror at det uansett ikke vil være så stor forskjell mellom Samsung og Huawei, når disse kommer ut :-).

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Augh! Ikke gjør dette mot meg! Trenger å oppgradere min gamle Honor 6 med sprekt skjerm. Det sto mellom Mate 10 Pro eller S9, men da jeg liker minijack, heller jeg mot S9. Venter bare på å få lest en skikkelig test, gjerne med sammenligning.

 

Nå kommer neste serie ut fra Huawei. Liker de, bare de hadde hatt minijack. Synes AI-biten virker interessant, da det skal hindre mobilen i å bli tregere med tiden. Må jeg vente til disse kommer og for ikke å angre på noe? Vet det hele tiden kommer noe nytt, men ...

Lenke til kommentar

Nettopp fått meg Huawei Mate 10 Pro. Og kan med hånd på hjertet si at jeg er veldig fornøyd. Eneste minuset er da mangel på minijack, men det går. Har lyst å anskaffe meg et skikkelig bluetooth headsett etter hvert, litt lei all vinglinga med kabel på farten.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Har hatt HUAWEI mate 10pro i 5 måneder

Fantastisk kamera. Sjekk gjerne ut min Instagram

Der eg legger ut mye bilder @bergejan

Eneste minus er eg må bruke Bluetooth hedset men blir fort vandt til det . fantastisk skjerm,å ett batteri få eller ingen i toppklassen kan måle seg med.Blir utrolig spennende hva de får til med 3kamera oppsett

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Har hatt HUAWEI mate 10pro i 5 måneder

Fantastisk kamera. Sjekk gjerne ut min Instagram

Der eg legger ut mye bilder @bergejan

Eneste minus er eg må bruke Bluetooth hedset men blir fort vandt til det . fantastisk skjerm,å ett batteri få eller ingen i toppklassen kan måle seg med.Blir utrolig spennende hva de får til med 3kamera oppsett

 

Når det gjelder tester så er det ikke alltid bra når mange tester med auto innstillinger noe som ikke viser hvor bra kamera å teknikken faktisk er !!!

Lenke til kommentar

Spennende.. Men det er synd at de som lager nå bedre og bedre kvalitet og nærmer seg å bli skikkelig premium kvalitet, også legger nærmere seg prisnivåene til samsung og apple.. For 5 år siden skulle jeg ikke sagt at en Huawei var et alternativ for meg, men nå er jeg der og snuser faktisk :-D Kanskje ikke dette året, for jeg har nettop fått meg en note8, men det er sannerlig uvisst om hva det blir neste år!

Lenke til kommentar

Spennende.. Men det er synd at de som lager nå bedre og bedre kvalitet og nærmer seg å bli skikkelig premium kvalitet, også legger nærmere seg prisnivåene til samsung og apple.. For 5 år siden skulle jeg ikke sagt at en Huawei var et alternativ for meg, men nå er jeg der og snuser faktisk :-D Kanskje ikke dette året, for jeg har nettop fått meg en note8, men det er sannerlig uvisst om hva det blir neste år!

Vel en Note 8 selges for ~10.000 kr de fleste steder for 644 GB versjonen. En Mate 10 Pro med 128 GB koster ~7500 kr. Tar du 64 GB for ~1000 kr, så er det 3500 kr forskjell. Fortsatt en del penger, fortsatt klart rimeligere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...