Gå til innhold

Nå skal månen få 4G-dekning


Anbefalte innlegg

 

 

 

Endelig, men det blir vel helt usaklig dyrt å ringe derfra også, så da er vi jo like langt.

Ringe? Er jo 4G det er snakk om her, som er et rent data signal, som ikke muligjør for ringing. :)

(Ringe via data trafikk derimot, det går ant, eks. Messager, skype, snapchat osv. :) Eventuelt ringing som data trafikk, via 4G tale, om TLFen og operatøren takler det. :) )

(Lel om e tippe du spøkte mest her. )

Jeg har kjørt taletrafikk over 4G i snart ett år. Har du hørt om VOLTE? Både Telia og Telenor tilbyr det.
Hehe, trur ikke du kjenner til den så godt som du trur, da du da har vist at VOLTE = 4G Tale, som jeg faktisk nevnte og snakket om i den quoten som du selv quote her. ;)

 

Tror du at noe som helst av det du sender via mobilen IKKE går som en eller annen form for datasignal?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja særlig! Vi har ikke vært på månen! Månelandingen var faket! Og jorden er flat!

 

Jeg støtter deg. Jeg regner med at det er nordmenn som kommenterer inne her, at ikke flere nå, har skjønt at månelandingen var en stor svindel og at vi har blitt foret siden vi var små med dette tullet. :-) Ganskje artig å lese disse kommentarene. Jaja life goes on

Lenke til kommentar

 

Ja særlig! Vi har ikke vært på månen! Månelandingen var faket! Og jorden er flat!

 

Jeg støtter deg. Jeg regner med at det er nordmenn som kommenterer inne her, at ikke flere nå, har skjønt at månelandingen var en stor svindel og at vi har blitt foret siden vi var små med dette tullet. :-) Ganskje artig å lese disse kommentarene. Jaja life goes on
Godt å se at jeg ikke er den eneste som har sett «lyset». Skal du på flat earth konferansen?
Lenke til kommentar

 

Ja særlig! Vi har ikke vært på månen! Månelandingen var faket! Og jorden er flat!

Jeg støtter deg. Jeg regner med at det er nordmenn som kommenterer inne her, at ikke flere nå, har skjønt at månelandingen var en stor svindel og at vi har blitt foret siden vi var små med dette tullet. :-) Ganskje artig å lese disse kommentarene. Jaja life goes on

 

 

Blir spennende å få se liveopptak av månekjøretøyene da, også kan de panorere over på jorden, solen, Jupiter, Saturn eller hva som er gjenkjennelig nok, for å ta livet av denne konspirasjonsteorien en gang for alle  :p

 

Men om de finner på det, så kommer konspiratorikerne straks med CGI som påstand, som ikke var mulig før dataalderen tok til for fullt  :wallbash:

Endret av G
Lenke til kommentar

 

Usikker på om dette blir inkludert i Telias Roam-Like-Home...

Vet ikke, men hvis det blir, blir det enklere for Mikkel rev å sende brev til månen i form av epost

 

Men den muligheten har han jo på sett og vis i dag også, for man kan bare sende mailen til e-postserveren til månen, som sikkert befinner seg i USA en plass, også kan den bare forwarde den "hipp hurra", og sende den til Afrika. Dersom de ikke vil ha den kan de jo bare sende den tilbake, med en pepperkake.

Lenke til kommentar

Det var da fælt mange idioter her!

 

De bruker 4G teknologi mellom de 2 roverne og landeren som har basestasjonen, det er en high gain antenne for data fra basestasjon til jord. Hvilken teknologi de bruker fra basestasjon til jord vet ikke jeg.

 

Roveren er ikke noe høykvalitets produkt, det kan man se på videoen der den blir presentert. Ser ut som de må bruke locktite på 4G antenna.

 

I videoen sa de frekvensen på tilkoblingen blir 1800MHz.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...