Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.. Bestilte 2 varer av Psdata kamera Ez4 og en switch.. I og med at Ez4 ble utsatt med noen dager, gikk det en stund før det ble sendt.. Jeg tenkte da at jeg også kunne kjøpe en switch som var jule kalender tilbudet idag..

 

Alt dette gikk jo fint , ros til psdata for gode tilbud.. Jeg bestilte vel switchen med en gang jeg så tilbudet idag , glemte faktisk å skrive en kommentar til pakken om at ejg ville ha begge varene tilsendt samlet , men sendte de mail etterpå da så regnet med at dette ville komme i orden.. men da jeg våknet i da var begge varene sendt , Seperat... (!) Skjønner ikkje hvorfor de ble sendt seperat når de blir pakket samma da og sendt samme dag... Er det om og gjøre at kunden skal betale mest mulig porto eller ?

 

Dette er det eneste negative jeg har opplevd hos psdata , men syntes det var dårlig gjort ovenfor kunden , ettersom jeg aldri har opplevd dette hos andre web butikker..

 

Har dere opplevd liknende ?

Endret av gaaal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De burde jo helt klart hatt prosedyrer for slikt... Andre nettbutikker har jo det..

 

Dere sier det skulle hjelpe å ringe, men slik jeg ser det har de faktisk svart raskere på mail enn de ville gjort på telefonen..:

 

Kontaktinformasjon

Salg: 37 25 37 25

Kundestøtte 37 25 37 50

 

Åpningstider:

Salg: Mandag-fredag 09:00-17:00

Kundestøtte: Mandag-fredag 09:00-17:00

 

De svarte på mail 07:54 , hadde da fått ordre bekreftele 07:06...

Lenke til kommentar

Bestilte 00:15 i natt.. fikk automatisk svar 00:15.. men vitsen med egen konto burde jo vært at de har system på kundene , i og med at portoen er ganske dyr der, burde de jo gjort det beste for kunden.. Har bestilt endel hos psdata opp gjennom tidene , men har aldri opplevd liknende..

Lenke til kommentar

Det kan jo også hende at den FØRSTE pakken din allerede var pakket, frankert og lagt i post-containeren.

 

Tror ikke NOEN web-shopper gidder å tømme en container og finne igjen en pakke, åpne den og pakke den på nytt med ny del, kreditere porto og fakturere ny porto og deretter sende den igjen.

 

Dessuten er jeg nok ganske sikker på at du ikke akkurat er alene om å bestille varer for tiden, så det kan hende det gikk litt "fort i svingene"...

 

PSData har uansett ingen interesse av å sponse Postens julebord...

Lenke til kommentar
Det kan jo også hende at den FØRSTE pakken din allerede var pakket, frankert og lagt i post-containeren.

 

 

Nei ingen av varene var pakket.. De ble pakket 12.31 og 12:42

 

 

Dessuten er jeg nok ganske sikker på at du ikke akkurat er alene om å bestille varer for tiden, så det kan hende det gikk litt "fort i svingene"...

 

 

 

Ja det er jo greit nok , men allikevl burde det ikke vært vanskelig å ha et system som automatisk gjør slik at varene blir sendt samlet.. evt kunne du lagt varer til ordren som ikke var sendt.. slik som du kan hos andre nettbutikker..

Endret av gaaal
Lenke til kommentar
Det kan jo også hende at den FØRSTE pakken din allerede var pakket, frankert og lagt i post-containeren.

 

 

Nei ingen av varene var pakket.. De ble pakket 12.31 og 12:42

 

 

Dessuten er jeg nok ganske sikker på at du ikke akkurat er alene om å bestille varer for tiden, så det kan hende det gikk litt "fort i svingene"...

 

 

 

Ja det er jo greit nok , men allikevl burde det ikke vært vanskelig å ha et system som automatisk gjør slik at varene blir sendt samlet.. evt kunne du lagt varer til ordren som ikke var sendt.. slik som du kan hos andre nettbutikker..

Alt er ikke like lett å holde styr på. Trur de har en god del bestillinger pr dag ved jule tider. Ingen system er perfekte.. :D

Lenke til kommentar
Hei.. Bestilte 2 varer av Psdata kamera Ez4 og en switch.. I og med at Ez4 ble utsatt med noen dager, gikk det en stund før det ble sendt.. Jeg tenkte da at jeg også kunne kjøpe en switch som var jule kalender tilbudet idag..

 

Alt dette gikk jo fint , ros til psdata for gode tilbud.. Jeg bestilte vel switchen med en gang jeg så tilbudet idag , glemte faktisk å skrive en kommentar til pakken om at ejg ville ha begge varene tilsendt samlet , men sendte de mail etterpå da så regnet med at dette ville komme i orden.. men da jeg våknet i da var begge varene sendt , Seperat... (!) Skjønner ikkje hvorfor de ble sendt seperat når de blir pakket samma da og sendt samme dag... Er det om og gjøre at kunden skal betale mest mulig porto eller ?

 

Dette er det eneste negative jeg har opplevd hos psdata , men syntes det var dårlig gjort ovenfor kunden , ettersom jeg aldri har opplevd dette hos andre web butikker..

 

Har dere opplevd liknende ?

Hei har opplevd det samme selv hos komplett, men må jo si det er min feil da. Kann ikke regne med at dem som pakker står og sjekker om muligens akkurat jeg skulle ha to bestillinger , samtidig sendte jeg og en mail men den nådde tydeligvis ikke frem til pakkegjengen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...