Steeffen Skrevet 22. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2018 På egenerklæringen jeg fylte ut, valgte jeg at jeg ikke var sikker på om jeg ville inn i forsvaret Jeg er nå innkalt og sitter fint i det Står på arket at jeg har plikt å møte opp Jeg vil ikke Jeg har negativ interesse å møte Er jeg nødt å misse en dag på skole, for å reise flere timer til kristiansand, for å så si jeg ikke vil, og bli sendt hjem igjen? ??? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2018 Du må dra ja. Antagelig må du også gjennom sesjonen uavhengig av om du er villig til å ta førstegangstjenesten eller ikke.. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 22. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2018 Dra på sesjon, si til lege at du sliter med knær og ankler etter å ha stått på skateboard i mange år. Da vil du mest sannsynlig bli sendt hjem og du er fritatt. Forsvaret har så mange søkere nå at jeg syns de som ikke har lyst, skal få slippe. Så dra heller en løgn, så kan en person som virkelig ha lyst, få lov til å komme inn Lenke til kommentar
Steeffen Skrevet 22. februar 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. februar 2018 Kjenner jeg blir varm Er jeg nødt til å gjøre de fysiske og teoretiske testene også? Er elendig form nå, om jeg prøvde alt jeg kunne ville de nok ikke hatt meg uansett Lenke til kommentar
Steeffen Skrevet 22. februar 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. februar 2018 takk for svar foresten Lenke til kommentar
andr3as Skrevet 22. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2018 tror det er gyldig fravær fra skolen så du slipper å bekymre deg for den delen Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 23. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2018 Kjenner jeg blir varm Er jeg nødt til å gjøre de fysiske og teoretiske testene også? Er elendig form nå, om jeg prøvde alt jeg kunne ville de nok ikke hatt meg uansett Ja, det må du. Men dette tar kort tid og er ikke noe problem. Her må du rett og slett bare manne deg opp, for det tåler du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå