Gå til innhold

duke nukem forever

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg tror at det kommer i 2005, hvis det skulle ha kommet i 2004 tror jeg at vi ville ha hørt noe fra utviklerne, tror George Broussard sa for lenge siden at de ville starte promoteringen av spillet 6 måneder før det blir sluppet...

Huh? Det siste jeg har hørt (er flere år gammel info da... ;) ) er at 3D Realism sender ut en demo 2 uker før lansering eller noe slikt. Men dette er som sagt gammel info... Men, om de gjør det slik så kan de glatt komme med det i starten av 2004 og slå beina under Doom 3 og Half-Life 2, de trenger ikke å kjempe mot to giganter (antageligvis giganter) innen spillverdenen, de blir isteden giganten Doom 3 og HL2 må kjempe mot. Men dette er bare høyttenkning...

he he , det hadde vært rått da, kommet ut fra intett og levert det feteste shoot them up spillet ever!! doom 3 hadde gått dårlig pga at duke kom ut! ;)

ja det hadde vært noe det! :thumbs:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja her var det jo mange som hadde snøring....

Først og fremst....Joe Siegler er webmaster og forummoderator (samt mannen som mikser sammen installasjonsprogrammet og manualen når den tid kommer), og er ikke akkurat den mannen du skal spørre om når det gjelder konkret informasjon angående DNF. Uansett er det han sier helt korrekt, og det er selvfølgelig en sunnere innstilling til produksjon av spill enn noen annen.

Videre har 3DR skiftet grafikkmotor EN gang. Det vil si fra Q2 til Unreal-motoren. Før dette hadde de egentlig ikke noe spill i det hele tatt, de bare eksperimenterte med design og laget en del modeller/teksturer.

GB har sagt at de kommer til å starte med promotering av spillet som omtrentlig 2-3 måneder i forveien, slik at det er fortsatt veeeldig godt mulig å få ut spillet i 2004.

Og til dere som mener at Duke suger.... dere brukte vel antageligvis mesteparten av tiden deres i barnehagen da Duke3D kom ut, så dere har vel et rimelig magert sammenligningsgrunnlag når det gjelder dette temaet (og nei, Duke suger selvfølgelig ikke....)

Skrevet

Eg for min del trur at namnet til spelet forklarar det meste om kor lenge ein må vente på det. :)

Eg stikk faktisk innom PlanetDuke omtrent ein gong i månaden og kikar etter nyhende om spelet, mest fordi eg tykkjer at heile saka er litt vittig. :D

Er spelet i det heile teke framleis under utvikling?

Skrevet

Og til dere som mener at Duke suger.... dere brukte vel antageligvis mesteparten av tiden deres i barnehagen da Duke3D kom ut, så dere har vel et rimelig magert sammenligningsgrunnlag når det gjelder dette temaet (og nei, Duke suger selvfølgelig ikke....)

De kan umulig ha spilt det første spillet som kom ut. Det var dritbra. På den tiden nydelig grafikk, for ikke å snakke om de tørre komentarene til Mr Duke. :love:

Skrevet

Det ligger jo litt i spilltittelnavnet da... Duke Nukem FOREVER.

Det betyr jo at det skal ta forever å utvikle...

Og skal det nevnes kuulere spillfigur en Duke Nukem? Britney i Britney's Dance Studio, Barbie i "Pony riding with Barbie", trenger jeg fortsette?

Skrevet

Seriøsiteten faller med alderen på de som tydeligvis ikke spilte Duke Nukem 3D da det kom ;) Å påstå at Britney Danceclub er kulere enn Duke er som å påstå at George W. Bush har en hjerne :p

Skrevet
Seriøsiteten faller med alderen på de som tydeligvis ikke spilte Duke Nukem 3D da det kom ;) Å påstå at Britney Danceclub er kulere enn Duke er som å påstå at George W. Bush har en hjerne :p

ja det er synd at dem ikke fikk oppleve "duke" feberen det er 3 spill som satt standaren for shoot them up serien for alltid og det var:

-duke

-doom(castle wolfenstein)

-quake

ingen andre!!!!!!

Skrevet

Jeg er 25 og ja jeg prøvde Duke Nukem 3D. George Bush har en hjerne, men den er veldig liten. ;)

Skrevet

Regner med at det var mynta på meg som er 29...

Jeg sa ikke at spillet med Britney var bedre. Les innleggene bedre før dere uttaler dere. Jeg sa at spillfiguren Britney og Barbie er tøffere en Duke Nukem. Duke er bare blodharry, og JEG finner ikke han morsom i det hele tatt. Og ja jeg har spilt de fleste DN spillene, inkludert Manhattan Project...

Skrevet

Jeg sa ikke at spillet med Britney var bedre. Les innleggene bedre før dere uttaler dere. Jeg sa at spillfiguren Britney og Barbie er tøffere en Duke Nukem. Duke er bare blodharry, og JEG finner ikke han morsom i det hele tatt. Og ja jeg har spilt de fleste DN spillene, inkludert Manhattan Project...

Helt enig. Btw. vi var ikke så unge som dere trodde kanskje? hehe...

Skrevet

spilt "Manhattan Project" håper du mener det ikke runna!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...