Gå til innhold

Android 8 slippes endelig til Samsung Galaxy S8


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det tok jo bare 6 mnd fra Google slapp den til Samsung fulgte etter. Må nok vente 6 mnd til før min S7 får noe som helst.

Min nordiske S7 fikk sikkerhetsoppdateringene for januar et par uker siden, regner med at oppdateringer fortsetter å komme utover, så noe får jeg i alle fall :p Endret av mandela
Lenke til kommentar

Jeg vil anbefale OnePlus for de som vil ha en produsent med kjappe oppdateringer. Selv har jeg en 5t som ble oppdatert til Oreo kun to måneder etter lansering. Deres OS er også tilnærmet ren Android. AndroidOne telefoner er, som nevnt, et alternativ, men samtidig er dette billigtelefoner som har litt for lave specker etter min smak. Håper det snart kommer en slik med toppspeck, men tviler på at Google vil tillate det med det første, da de vil konkurrere med Pixel-telefonene.

 

Oneplus 5t har da topp specs den. Kameraet er kanskje ikke helt på høyde med de beste, men heller ikke dårlig. Jeg foretrekker HTC U11 framfor Galaxy S8. HTC er kjappe med oppdateringer og telefonen virker å flyte mye bedre enn S8. I tillegg koster den "bare" 5500 kr nå.

Google bestemmer neppe hvordan andre produsenter lager og priser sine telefoner.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hentet den igår og installerte den, men mobilen ble stående og optimalisere apper og restartet ca hvert 5 min. Sto sånn hele natten så ble nødt til å ta en "factory reset" i dag. Trodde den da ville bli stående med ver.7, men etter restore av alle apper og innstillinger kjører den nå Oreo (ver.8) :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har S8+ og Telnor lastet ned manuelt i går. KAN IKKE SAMSUNG RULLE UT REN ANDROID TIL SINE MOBILER MED EN GANG DET KOMMER NOE NYTT, SÅ KAN DEM HELLER SENDE UT MODIFISERT OS NÅR DEM ER FORNØYD MED DET DEM HAR ENDRET? SÅ KAN SAMSUNG BRUKERE VELGE HVA DEM VIL HA PÅ SINE MOBILER.

Endret av Per Gunnar L
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...