Gå til innhold

ConocoPhillips læreplasser 2018


Anbefalte innlegg

 

 

Der fikk jeg intervju på statoil den 28.feb, og jeg som skulle signere i mårå...

Det fikk jeg også.. Hva tenker du å gjøre?

Har ingen anelse, må høre med den andre bedriften om det går an og få lengre svarfrist. Har jo dilema med at jeg har plass den ene plassen men bare intervjuet på den andre

 

jeg vil tippe de bevist har svarfrist før Statoil ruller i gang sine intervjuer. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Også blitt innkalt til intervju ho Statoil neste tirsdag :)

Vanskelig valg du har "NTB", går jo ann å høre med bedriften. Men vet også at det tar litt tid med Statoil etter intervjuet iforhold til om du får jobb eller ikke.

Jeg jobbet tidligere i et oljeserviceselskap og kan anbefale slike selskap, tror det kan bli mye jobber innenfor service fremtiden men tanke på eldre oljebrønner og generelt installasjonene.

Lykke til me valget!

Lenke til kommentar

 

Endte opp med at jeg ringte bedriften og de forstod det og jeg fikk forlenget frist, så da er det bare å krysse fingrene å satse på det beste

Når tror dere vi som ikke har hørt noe enda får beskjed om at vi ikke får ?

 

Tenker du på Statoil ? isåfall ca 2-3 uker etter de andre hadde fått intervju.. sånn var det hvertfall i fjor 

Endret av pigeon1112
Lenke til kommentar

Flere som fikk tlf fra Cop idag?

Nei? hørte ikke om noen på skolen som fikk heller. Er vell ikke mange som skal på intervju siden det bare er en stilling som industrimekaniker. Bare lurer på hvor du bor(fylke) Endret av NTB
Lenke til kommentar

«MekanikerVG2» hva spurte de om på intervjuet?? synes vi på forumet burde dele litt info? ei som jeg kjenner som var i dag ble spurt om hva hun ville gjort i forskjellige situasjoner, hun var innen kranfaget.

Endret av NTB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...