Jump to content
Sign in to follow this  
AfterGlow

Dette er Diablo-skaperens nye spill

Recommended Posts

Annonse

 

 

 

- Jeg gleder meg i hvert fall til dette spillet.

 

Selv er jeg ikke fan av Minecraft, men jeg elsker både "Diablo"-serien (Med untak av Sierra's Expasion-Pack til Diablo Nr.1., og spillet Diablo Nr.3. i sin helhet.) og Retro-gaming.

Share this post


Link to post

Å hente elementer fra to av mine favorittspill høres veldig lovende ut, men jeg synes grafikken på skjermdumpene virket som den var litt "all over the place". Jeg likte ikke forsøket på å gjøre blokkene tredimensjonale.

Share this post


Link to post

Folk er så opptatte av grafikk for tiden. "Grafikkhorer" hele gjengen. Vet dere ikke at god grafikk ikke nødvendigvis betyr at spillet er bra? Bare se på PUBG. God grafikk, men spillet suger så kraftig at de som hevder å like det enten er hjernevasket eller i fornektelse. Både "Terraria" og "Diablo" er gode spill. Så dette blir nok testet nærmere sommeren, når dagene blir litt latere.

Share this post


Link to post



 



Folk er så opptatte av grafikk for tiden.
"Grafikkhorer" hele gjengen.

Vet dere ikke at god grafikk ikke nødvendigvis betyr at spillet er bra?

Bare se på PUBG.
God grafikk, men spillet suger så kraftig at de som hevder å like det enten er hjernevasket eller i fornektelse.

Både "Terraria" og "Diablo" er gode spill.
Så dette blir nok testet nærmere sommeren, når dagene blir litt latere.


 

 


- Er enig med deg i at grafikk ikke alltid er avgjørende for at man skal få en god spilleopplevelse.
Men det kommer helt an på sjanger og spillestil.

Jeg helhjertelig innrømmer at jeg er gla i "Eye-Candy", men det er strengt tatt ikke nødvendig.

Selv har jeg flere gode spillminner fra C=64 med 2+ farger enn fra PC med 16mil.+ fager.

Smaken er som baken, som det heter på fint.
Men synes personlig at mange spill de siste årene har lagt alt for mye vekt på grafikk.
Og i så måte tapt seg relatert til handlig/historie.

En annen ting som trekker noe ned på den totale spilleopplevelsen er control-mekanikken.
Greit nok så er dette punktet mer en vanesak, men kan ofte bli sett på som en av de største ankepunktene ved et spill.
Da det kan hindre for innlevelsen i spillet når det blir til et irritasjonsmoment.

Spillet "Tomb Raider: The Angel of Darkness" er et godt eksempel på akkurat dette.

Litt tyn historie, meget god grafikk for sin tid, men control-mekanikken i dette spillet var så plagsom at jeg nesten kastet tastatur og mus ut av vinduet gjentatte ganger.

Dette har til sammenligning også vært ankepunktet til flere jeg har sett spille "C=64"-spill på YouTube.
Da det å plukke opp ting i spill som "The Last Ninja" var/er en prøvelse som kan bli frustrerende til tider.
Men som sagt så er dette mer en vanesak.


 

Edited by BizzyX78

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...