Gå til innhold

Apple-grunnleggeren: Dette liker jeg ikke med iPhone X


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkurat samme vurdering gjorde jeg da de lanserte iPhone X. Den er for dyr og mangler viktige funksjoner, rett og slett. Kan ikke undervurdere behovet av fingeravtrykkssensor.

 

Var selv skeptisk før jeg kjøpte X, men Face ID fungerer helt strålende, synes faktisk det er nedtur hver gang jeg bruker iPad Pro med Touch ID.

 

Og X mangler ingenting annet enn Touch ID knappen, erstatningen er bedre, og de andre tingene man brukte hjemknappen til gjøres bare på en annen måte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

For dyr betyr bare at den ikke er myntet på deg...

 

Det kan diskuteres. Hvis man trenger funksjonaliteten og maskinvaren en telefon har så gjør det ikke noe om den er dyr. Høres nesten ut som om du hinter til at han har for lite penger...

Endret av Soseks
  • Liker 4
Lenke til kommentar

For dyr betyr bare at den ikke er myntet på deg...

Fingeravtrykk er overflødig med Face ID, har ikke savnet det et sekund siden Face ID virker nesten magisk.

 

Kan vel være akkurat dette som er problemet til Apple om dagen også, at denne telefonen er myntet på alt for få mennesker. Rettere bestemt den innerste sirkelen av Eplesekten.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

 

Akkurat samme vurdering gjorde jeg da de lanserte iPhone X. Den er for dyr og mangler viktige funksjoner, rett og slett. Kan ikke undervurdere behovet av fingeravtrykkssensor.

Var selv skeptisk før jeg kjøpte X, men Face ID fungerer helt strålende, synes faktisk det er nedtur hver gang jeg bruker iPad Pro med Touch ID.

 

Og X mangler ingenting annet enn Touch ID knappen, erstatningen er bedre, og de andre tingene man brukte hjemknappen til gjøres bare på en annen måte.

 

 

 

Jo, men er det ikke litt irriterende å måtte ta den i hånda for å låse den opp? Ofte ligger telefonen ved siden av meg, og ved et lett trykk med fingeren får jeg låst den opp og sjekket evt beskjeder uten å behøve å ta den i hånda for at Face ID skal aktiveres. Ser ikke helt hvordan dette skal kunne løses like enkelt med en iPhone X.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har selv testet ut iPhone x og den slo ikke an hos meg eller, når man er vant til denne knappen nederst på skjermen er det vanskelig og gi slipp, men det var ikke den eneste grunnen, forskjellen fra iPhone 8 plus og x er bare skjermen og face id all innmat er lik, sitter selv med iPhone 8 plus etter og byttet inn note 8 og denne gang imponerte iPhone meg og ios og jeg er en Android duse. Nå er iPhone 8 plus blitt 1 tlf hos meg og LG v 30 nr 2, få se hvordan 2018 blir i apple og di 2 selskapene.

Lenke til kommentar

Ganske mange som absolutt må ytre hva mener om iPhone X. Dere får ha meg unnskyld mens jeg skriver en kronikk hvorfor jeg ikke liker vanilla coke. Må følge trenden. 

 

Edit.

Gjorde det vondt at ikke alle liker iPhone X? Eller at noen ikke synes man får valuta for pengene man legger i den modellen? Det at Apple nå må halvere produksjonen av iPhone X tyder vel på at flere ikke synes den mobilen har nyvinninger som det er verdt å betale for.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

 

Akkurat samme vurdering gjorde jeg da de lanserte iPhone X. Den er for dyr og mangler viktige funksjoner, rett og slett. Kan ikke undervurdere behovet av fingeravtrykkssensor.

 

Var selv skeptisk før jeg kjøpte X, men Face ID fungerer helt strålende, synes faktisk det er nedtur hver gang jeg bruker iPad Pro med Touch ID.

 

Og X mangler ingenting annet enn Touch ID knappen, erstatningen er bedre, og de andre tingene man brukte hjemknappen til gjøres bare på en annen måte.

Den mangler litt av skjermen :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Ganske mange som absolutt må ytre hva mener om iPhone X. Dere får ha meg unnskyld mens jeg skriver en kronikk hvorfor jeg ikke liker vanilla coke. Må følge trenden. 

 

Edit.

Gjorde det vondt at ikke alle liker iPhone X? Eller at noen ikke synes man får valuta for pengene man legger i den modellen? Det at Apple nå må halvere produksjonen av iPhone X tyder vel på at flere ikke synes den mobilen har nyvinninger som det er verdt å betale for.

 

 

Jeg syns simpelthen at det er fascinerende hvor mange som bruker tid på å fortelle omverden hvilken mobiltelefon de ikke skal ha. Dette er ikke spesifikt rettet mot vedkommende artikkelen omhandler, men brukere generelt sett på mange norske fora. Da begynner man å undre om disse menneskene også bruker tiden sin på andre objekter de ikke liker, som eks. vaniljecola. Personlig bruker jeg heller lite ting på materialistiske ting jeg ikke liker. 

 

Jeg har forsåvidt ikke noe imot at mange ikke liker visse objekter (det er vel opp til en selv), men det er altså trangen til å fortelle omverden om ting man ikke liker jeg reagerer på. Men får vel kaste meg på trenden jeg også; Nei, jeg skal ikke ha iPhone X. Nåværende telefon fungerer som den skal. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...