Gå til innhold

– Prisene fortsetter oppover


Anbefalte innlegg

Lynxman: Jeg driver ikke med mining, skyr hele trenden som pesten ^^ Bare slang ut spørsmålet. Virker som mange slenger seg på denne trenden uten å tenke over alt først.

 

Men takk for innsiktsfulle svar! Alt som oser av innsikt belønnes med poeng ^^

Endret av Taurean
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Jaja, tror ikke jeg får oppgradert anyway til noe nytt skjermkort enn det 1070 8gb jeg kjøpte for noen mnd siden.

 

Har kun 7 pins til skjermkort og 27,9 cm med plass i kabinettet (grunnet disk case inni).

 

Vet ikke hva jeg skulle gjort hvis det kom et 8 pin kort eller for langt anyway. Får bare håpe en gang at jeg kjøper 1080 vanlig eller Ti.

 

Det kortet er faktisk svært velegnet til å mine med. Min Ethereum med nanopool.org, eller bruk Nicehash.com sin miner for utbetalinger i BTC.

770 GTX er vel ikke noe å skryte av da tenker jeg? :p

Lenke til kommentar

Annet enn for moro skyld, er det noe vits å mine for vanlige aktører i det hele tatt lenger? Klart, på vinterstid går strømmen med til varme uansett, så det skader forsåvidt ikke, men kan man uten å sitte på spesialkomponenter forvente noe reell inntjening lenger? Av hva jeg leser meg frem til på diverse fora og reddit virker det som om svaret nesten alltid er at det er for sent, selv med en ASIC-rigg?

Lenke til kommentar

 

 

Jaja, tror ikke jeg får oppgradert anyway til noe nytt skjermkort enn det 1070 8gb jeg kjøpte for noen mnd siden.

 

Har kun 7 pins til skjermkort og 27,9 cm med plass i kabinettet (grunnet disk case inni).

 

Vet ikke hva jeg skulle gjort hvis det kom et 8 pin kort eller for langt anyway. Får bare håpe en gang at jeg kjøper 1080 vanlig eller Ti.

Det kortet er faktisk svært velegnet til å mine med. Min Ethereum med nanopool.org, eller bruk Nicehash.com sin miner for utbetalinger i BTC.

770 GTX er vel ikke noe å skryte av da tenker jeg? :p

 

Hvor er 770 gtx skrivd opp :?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...