Gå til innhold

Har 4K/HDR-filmer kommet til norsk Google Play-butikk for TV-er?


Anbefalte innlegg

Tittelen sier det meste. Jeg har akkurat gått til anskaffelse av en Philips 4K-TV (55PUS7272) med Android OS, og ser at jeg kan kjøpe og leie filmer fra Google Play direkte på TV-en. Men inne på hver enkelt film står det ingenting om kvalitet og oppløsning, og jeg klarte ikke å finne noe mer info andre plasser heller.

 

Så er det noen som vet om Google Play tilbyr 4K-filmer direkte på TV-en (eller om man evt. trenger en UHD-Chromecast)?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Du burde kjøpe Apple TV 4K. Ok utvalg og veldig bra priser.

Vet du om de filmene jeg har i iTunes-biblioteket fra før av blir tilgjengelig i 4K uten ekstra kostnad?

 

 

Alle filmer du har ifra før vil du få i 4K utgave om Apple har gjort filmen tilgjengelig i 4K i iTunes. Jeg hadde endel 1080p filmer hvor noen ble til 4K utgaver. Veldig kjekt!

 

Og så er jo prisene på film som før. Så isteden for å betale 250-299kr for en fysisk film så koster en film maks 179kr. Leie film 49kr. Men dem har ofte tilbud. Kjøpte nylig den siste Spiderman filmen til 79kr...idag har dem tilbud på King Arthur til 49kr i 4K..

 

Bilde er bra og det er prisene også. Hater kontrollen men ellers veldig fornøyd med AppleTV 4K. 

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...