Gå til innhold

Mobil med kamera til under 2000 kr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
t610 viss du skal ha en tlf under 2000 med bra kamera!

mc60 bør du styre unna, grunnet dårlig kvalitet på kamera

Ehm, MC60 har bedre kamera enn T610 da ;)

Skrevet

Eulogy: Hvis din N7650 varte i flere dager hadde du et telefon-fenomen? Har sikkert vært borti ca 15 som har\hatt 7650 som varte toppen en dag..

Magnus

Skrevet
t610 viss du skal ha en tlf under 2000 med bra kamera!

mc60 bør du styre unna, grunnet dårlig kvalitet på kamera

Ehm, MC60 har bedre kamera enn T610 da ;)

ikke det jeg har hatt av erfaring...

Skrevet
Ehm, MC60 har bedre kamera enn T610 da 

Har du bevis for dette? min erfaring er at MC60's bilder blir meget brune og utydelige. Jeg sier ikke at t610 har bra kvalitet på bildene, men iallefall bedre etter det jeg har sett.

Skrevet

hehe , da har du ikke sett kameraet til mc 60 . den er jo helt på trynet , fargen er bare ikke noe å skryte av.. jeg fikk helt sjokk da jeg så hvor dårlig siemens har greit å komme med en så dårlig kamera på en mobil som er ute for noen uker siden.uff , ikke noe å skryte av . men det er etter min erfaring. vet ikke hva som står i arkivet . kanskje det står at kameret er bedre enn t610, men etter min erfaring er den helt på trynet :thumbdown:

Skrevet
min erfaring er at MC60's bilder blir meget brune og utydelige.

På displayet ja, men du må selvsagt sammenligne på PC. Da vil du se at MC60 tar bedre bilder enn T610 :)

Skrevet

joa, som eier av siemens MC60 kan jeg bekrefte at kameratet ikke er noe særlig å skryte av, men det kommer faktisk litt an på hvordan man stiller inn kontrasten på telefonen! mine bilder ble i alle fall mye bedre etter at jeg gjorde dette!

MC60 er en enkel, men god telefon.. har tendenser til å være litt treg, men et godt og billig alternativ til mange andre telefonere! :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...