Gå til innhold

Selge Bitcoin for kontanter


Cerent

Anbefalte innlegg

Hei,

Noen her som har erfaring med å selge f.eks. Bitcoin for kontanter? Ser at det er mulig via f.eks. localbitcoins.com, men er usikker på hvordan jeg går fram i praksis. F.eks. går det jo tid fra jeg vil handle til jeg får møtt vedkommende og da er kanskje "kursen" endret? Er det spesielle ting jeg må passe på når jeg handler med kontanter i forhold til bankoverføring? (Bekymrer meg litt for å få falske penger, men det er kanskje liten risiko...)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

Noen her som har erfaring med å selge f.eks. Bitcoin for kontanter? Ser at det er mulig via f.eks. localbitcoins.com, men er usikker på hvordan jeg går fram i praksis. F.eks. går det jo tid fra jeg vil handle til jeg får møtt vedkommende og da er kanskje "kursen" endret? Er det spesielle ting jeg må passe på når jeg handler med kontanter i forhold til bankoverføring? (Bekymrer meg litt for å få falske penger, men det er kanskje liten risiko...)

Cash-selgere på localbitcoins har ofte satt opp ting slik at kursen "flyter" helt til det tidspunkt hvor transaksjonen gjennomføres -- nettopp fordi det gjerne tar litt tid å fysisk møtes. Handel med kontanter fungerer greit; nyttig når en er på reisefot i utlandet. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...