Gå til innhold

Mine crypto på leide servere - Jeg tror jeg fant ett smutthull som dobler pengene mine!


Khazaa

Anbefalte innlegg

Så, det har seg slik at jeg har lest, studert og holdt på en del med dette her i det siste, og jeg tror jeg har funnet en lønnsom måte å mine på, UTEN investeringer!

 

Jeg leier en dedikert server, som hoster mye personlige ting. For morro skyld fyrte jeg opp en enkel miner opp mot easyhash, som miner electroneum. Etter ett par dager, litt matte og slik, ser jeg at jeg faktisk DOBLER pengene jeg betaler for serveren i mnd, når jeg også miner med den. Jeg bruker 80% av CPU, og det er ikke stort jeg trenger cpu til på serveren. Så jeg merker faktisk ikke at den miner engang. 

 

Jeg forstår at dette ikke varer så lenge, og at markedet svinger, men akuratt NÅ, dobler jeg pengene mine på en LEID dedikert server. Latterlig ? 

 

Kjenner jeg egentlig har lyst å legge ut hvilken server, hvordan og etc, men da går sikkert vanskelighetsgraden opp og miningen saktere ganske fort, da det ikke er mange som miner med betydelig kraft på dette enda. 

 

Hva tror dere ? Invistere i 10 dedikerte servere og kjøre en måned som test ? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette gjorde vi mye før på Azure servere der man fikk 30-50$ gratis vist man registrerte seg. Er bare å kjøre på så lenge man går i pluss.

 

Man får nå 1650kr gratis i en måned. Flott at jeg har masse kortnummer liggende for å få aktivert brukere. Her skal det mines.. 

Lenke til kommentar

Så, det har seg slik at jeg har lest, studert og holdt på en del med dette her i det siste, og jeg tror jeg har funnet en lønnsom måte å mine på, UTEN investeringer!

 

Jeg leier en dedikert server, som hoster mye personlige ting. For morro skyld fyrte jeg opp en enkel miner opp mot easyhash, som miner electroneum. Etter ett par dager, litt matte og slik, ser jeg at jeg faktisk DOBLER pengene jeg betaler for serveren i mnd, når jeg også miner med den. Jeg bruker 80% av CPU, og det er ikke stort jeg trenger cpu til på serveren. Så jeg merker faktisk ikke at den miner engang. 

 

Jeg forstår at dette ikke varer så lenge, og at markedet svinger, men akuratt NÅ, dobler jeg pengene mine på en LEID dedikert server. Latterlig ? 

 

Kjenner jeg egentlig har lyst å legge ut hvilken server, hvordan og etc, men da går sikkert vanskelighetsgraden opp og miningen saktere ganske fort, da det ikke er mange som miner med betydelig kraft på dette enda. 

 

Hva tror dere ? Invistere i 10 dedikerte servere og kjøre en måned som test ? 

 

Det funker å mine med CPU? 

Lenke til kommentar

 

Så, det har seg slik at jeg har lest, studert og holdt på en del med dette her i det siste, og jeg tror jeg har funnet en lønnsom måte å mine på, UTEN investeringer!

 

Jeg leier en dedikert server, som hoster mye personlige ting. For morro skyld fyrte jeg opp en enkel miner opp mot easyhash, som miner electroneum. Etter ett par dager, litt matte og slik, ser jeg at jeg faktisk DOBLER pengene jeg betaler for serveren i mnd, når jeg også miner med den. Jeg bruker 80% av CPU, og det er ikke stort jeg trenger cpu til på serveren. Så jeg merker faktisk ikke at den miner engang. 

 

Jeg forstår at dette ikke varer så lenge, og at markedet svinger, men akuratt NÅ, dobler jeg pengene mine på en LEID dedikert server. Latterlig ? 

 

Kjenner jeg egentlig har lyst å legge ut hvilken server, hvordan og etc, men da går sikkert vanskelighetsgraden opp og miningen saktere ganske fort, da det ikke er mange som miner med betydelig kraft på dette enda. 

 

Hva tror dere ? Invistere i 10 dedikerte servere og kjøre en måned som test ? 

 

Det funker å mine med CPU? 

 

 

For øyeblikket miner jeg kun med cpu. 

Lenke til kommentar

I skrivende stund miner jeg $50 i UKEN. I utgift har jeg ca $40 i måneden. Dette må da være en feil.. Spinner opp mer servere i skrivende stund.

Har drevet med GPU nining nå i 6 månder pg alt utstyret er nedbetalt tjener ca 40$ dagen på dette minus strøm.. Er bare å kjøre på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...