Jarl-Jesp Skrevet 25. november 2017 Skrevet 25. november 2017 (endret) Hei! Til våren skal jeg begynne med studier og trenger en ny PC når den gamle har streiket. PC-en jeg har tenkt og sett en del på er HP Pavilion Power til 8890,- hos Komplett, så jeg ser etter en PC jeg kan spille f.eks Civilizatin V på og som jeg kan bruke som student PC. Veldig usikker på om denne PC-en passer med tanke på viftestøy. Er denne PC-en ok? Eller er det noen andre PC-er der ute som er mer ideelle? (Litt dårlig emnefeltbeskrivelse) Link til HP Pavilion Power: https://www.komplett.no/product/927056/gaming/gaming-pc/baerbar/hp-pavilion-156-full-hd-matt?offerId=KOMPLETT-310-927056# Budsett fra 0 til 10 000, og jeg vil at den skal ha Intel Core i5/i7 som CPU. Takk for svar! Endret 25. november 2017 av Jarl-Jesp
Cipher Panda Skrevet 25. november 2017 Skrevet 25. november 2017 Lav viftestøy på en laptop? Nja, ikke sikker på hvor forenlig den kombinasjonen er. Her er mine forslag: - ASUS FX502VM-DM261T - Multicom Kunshan N950 - Lenovo Legion Y520
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå