Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Synes jenter er kjedelige.. Anyone?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt ærlig, så er jeg ikke spesielt interessert i menn akkurat nå. Derfor liker jeg å fremstå som kjedelig. Veldig mange kvinner gjør det samme. Det er en kjentsak at om man er hyggelig og grei, så gir de seg ikke (basert på egne og venninners erfaringer). Derfor har kvinner funnet ut at om de ikke er interessert, så er det beste å fremstå kjedelig. Da stikker mannen og man slipper å late som man har interesse for noe som er uinteressant

 

Anonymous poster hash: 7b651...5fa

Lenke til kommentar

Min erfaring er at jenter i større grad enn menn er opptatt av å fremstå som korrekte og pliktoppfyllende, og det kan gjøre at mange fremstår som kjedelige. Veldig ofte når jeg befinner meg i sosiale sammenhenger med jenter så prøver jeg å løsne opp stemningen med å si eller gjøre noe som er litt på kanten, og da er det stort sett menn som synes det er gøy mens jentene virker mer som om de er veldig usikre på hvordan de bør reagere, og blir pinlig berørt. Etterhvert som man blir bedre kjent så går det bedre og de blir mer avslappet og byr mer på seg selv, men er man ikke så godt kjent så er de ofte veldig tilbakeholdne. Det kan skape litt klein stemning og da blir alle som er tilstede mer forknytte, og så ender man fort opp med å sitte og ha den samme "trygge" samtalen om hvor man bor, hvor man jobber og lignende ting som vi alle er dønn lei av å snakke om. Det er livet for kort til.

 

Nå er dette en generalisering. Det holder i grunn å treffe en jente som har rett kjemi med, og så er det fort gjort for resten av livet. Det skal også sies at man treffer mer enn nok kjipe menn, men som heterofil mann er dette lettere å ignorere. Ønsker man å finne ut akkurat hvor fantastisk dumme og kjedelige menn kan være, kan man prøve å tilbringe en dag på nettet som kvinne.

 

Kvinner har også en tendens til å bli mer interessante med alderen. Godt voksne kvinner er gjerne langt lettere og morsommere å snakke med, og det har nok noe med å gjøre at de er mer trygge på seg selv og er blitt mindre opptatt av hva alle andre synes.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

[...]

Kvinner har også en tendens til å bli mer interessante med alderen. Godt voksne kvinner er gjerne langt lettere og morsommere å snakke med, og det har nok noe med å gjøre at de er mer trygge på seg selv og er blitt mindre opptatt av hva alle andre synes.

Jepp! Dette er også min erfaring.

Endret av MrMire
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg syns 90% av alle mennesker er kjedelig. Om ikke mer.

 

Men igjen jeg liker ikke å snakke om bryte isen temaer. Jeg har bare lyst å prate om "the real" stuff med engang. Som får meg til å virke veldig frempå og får meg til å føle at folk er kjedelig. ^^ fordi mennesker flest havner lit bakpå pga at jeg kan være veldig åpen :l

Endret av Andysowhatgg
Lenke til kommentar

 

Hvorfor må du snakke så mye med dem da? Det er jo drepende kjedelig å snakke sammen kontra gjøre ting sammen med folk.

 

Anonymous poster hash: 85efd...84b

 

 

Rent intellektuelt sett burde nordmenn lære seg å prate om realiteten igjen heller enn å leve i en slags boble og snakke robotspråk. Kanskje folk hadde vært litt smartere om folk var litt flinkere til å diskutere virkelig ting, heller enn sladder og søppel.

Lenke til kommentar

Helt ærlig, så er jeg ikke spesielt interessert i menn akkurat nå. Derfor liker jeg å fremstå som kjedelig. Veldig mange kvinner gjør det samme. Det er en kjentsak at om man er hyggelig og grei, så gir de seg ikke (basert på egne og venninners erfaringer). Derfor har kvinner funnet ut at om de ikke er interessert, så er det beste å fremstå kjedelig. Da stikker mannen og man slipper å late som man har interesse for noe som er uinteressant

 

Anonymous poster hash: 7b651...5fa

 

Herregud så glad jeg er som slipper å forholde meg til menn på den måten.

Jeg tror samtlige her hadde fått en annen tone om man byttet sko.

Maken til høylytte og arrogante mennesker skal man ikke lete så lenge etter.

 

Er det ikke typisk også, at den eneste kommentaren som tilsynelatende er fra en dame blir fullstendig oversett.

 

Jeg tror de er inne på noe de som ber deg gå i degselv, det er sikkert ikke dama som er kjedelig, men du som står der og fører en jævla døv enveismonolog om pølsetilbud på narvesen, eller hvor mye det kostet, den gangen onkelen din hadde vannlekkasje i boden.

Men når det er sagt, er dette sikkert også bare en refleksjon rundt meg og mitt, så jeg har nok noen runder å gå med undertegnede.

 

Har dere sett hvor forvirret de er, disse mennene som blir anklaget for overgrep?

Det er fordi de aldri har følt at det er noen grunn til å reflektere over sine tanker eller handliger, de er jo menn for faen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...