Gå til innhold

Dilemma-leken


Scarvo

Anbefalte innlegg

 

Parkdammen. Kan jo bare gjøre det midt på natta :)

 

Din mor, din kjæreste, hunden din og deg selv er ute å går tur på et islagt vann når moren din, kjæresten din og bikkja plutselig går gjennom isen. Du har bare tid til å redde en av dem. Hvem velger du?

WOW, det var litt av en dilemma. Jeg hadde valgt kjæresten min.

 

Du har ustabilt økonmi. Du eier en enorm svær eiendom, og du eier 3 bygninger, ditt hus, butikken din og gjeste huset. Det er stor avstand fra vær av dem, man må gå et stykke for å komme til dem. Plutselig begynner det å brenner alle de tre bygningene samtidig. Brannvesnet kan bare være på et sted om gangen. Så hvilken av bygningne dine ville du ha reddet?

 

 

Hmm. Jeg går utifra at butikken er min livsinntekt, og der jeg tjener penger til å betale regninger osv. Så må nesten velge å berge butikken, og dermed la huset og gjestehuset gå opp i flammer.

 

Drepe en pusekatt eller sette fyr på en bil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er verken ikke en pyroman eller en pusekatt dreper. Men hvis jeg måtte velg, da tror jeg hadde satt fyr på en bil.

 

Hvis du var den eneste kirurgen i landsbyen, og du fikk en travel jobb en dag, tre pasienter ligger døden nær, søsteren din, et lite fremed barn og en 50 år gammel mann. Hvem ville du ha reddet?

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Søstra mi. Unger og kvinner prioriteres som regel, og jeg argumenterer med at jeg kjenner søstra mi, og hun har selv unger, så da redder jeg også noens mor.

 

Ville du byttet kropp, men ikke hode, med Jørgen Foss, eller fått mikropenis?

Endret av Pliscin
Lenke til kommentar

Søstra mi. Unger og kvinner prioriteres som regel, og jeg argumenterer med at jeg kjenner søstra mi, og hun har selv unger, så da redder jeg også noens mor.

 

Ville du byttet kropp, men ikke hode, med Jørgen Foss, eller fått mikropenis?

Ha en mikropenis. Det siste jeg ikke ønsker er å ikke være super feit.

 

Ville du gått med en slik smykke synelig resten av ditt liv,

 

2e3c6df6fa2eb6ce50ed090e238eec54--heart-

 

eller ville du hatt dette kunstverket her på veggen hjemme, i stua di?

 

1524356.jpg?d41d

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Vokalist. I'll take the good with the bad, og quite frankly there's more good than bad. Trommisen blir som ofte bare anerkjent av musikere eller forståsegpåere, og havner i skyggen, mens vokalisten får mest oppmerksomhet. Alt kommer jo også an på om bandet er populært eller ikke.

 

Bo i kollektiv sammen med 4 homofile menn, eller sette fyr på en barnehage i Oslo?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...