Gå til innhold

Dilemma-leken


Scarvo

Anbefalte innlegg

Det er veldig mange svar på dette, avhengig av hvilken type pilot og rallysjåfør det er snakk om. Her er bare åtte av dem:

 

Hvis det er snakkom jægerfly pilot vs vanlig rallysjåfør, da er svaret vanlig rallysjåfør.

 

Hvis det er snakkom jægerfly pilot vs formelen sjåfør. Den blir mer vrien. Da tror jeg velger jægerfly pilot.

 

Hvis det er snakkom pasasjerfly pilot vs vanlig rallysjåfør, da blir det pasasjetfly pilot.

 

Hvis det er snakkom pasasjerfly pilot vs formelen sjåfør, da blir det pasasjerfly pilot.

 

Hvis det er snakk om seilflypilot vs vanlig rallysjåfør, da blir det seilflypilot.

 

Hvis det er snakk om seilflypilot vs formelen sjåfør, da blir det seilflypilot.

 

Hvis det er snakk om godsfly pilot vs vanlig rallysjåfør, da blir det godsfly pilot.

 

Hvis det er snakk om godsfly pilot vs formelen sjåfør, da blir det godsfly pilot.

 

 

Pengespill gamer eller vanlig tv/pc spill gamer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Whiskey, det gjør jeg uansett, og jeg røyker ikke.

 

Gå langs hele norskekysten og plukke søppel resten av året, eller la DDE spille en konsert med tykktarmen din som trekkspill? Du må ligge i en seng, bare delvis bedøvd, men bevisst.

 

Lett det første. Gjør en bra innsats for miljøet samt at jeg sikkert treffer på mange hyggelige folk langs veien.

 

Begynne å røyke eller konstant være dårlig humør?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...