Gå til innhold

Dilemma-leken

Scarvo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke gal, så jeg hadde helst sett på at noen andre gjorde det.

Delta i okseløpet i Pamplona eller prøve deg på rodeo på en vill hest?

Skrevet

Aldri spise kake. Er ikke veldig kakemenneske i grunn. Mer glad i andre type desserter, slik som is, bakverk osv.

Oppdage blod i urinen eller oppdage urin i blodet?

Skrevet (endret)

Blod i urinen, det andre ville vel vært ganske alvorlig? Eller enda mer iallefall.

Si opp jobben din på mandag, eller få internettloggen din for sålangt i 2018 publisert offentlig med fullt navn?

Endret av Pliscin
Skrevet (endret)

Blod i urinen, det andre ville vel vært ganske alvorlig? Eller enda mer iallefall.

Si opp jobben din på mandag, eller få internettloggen din for sålangt i 2018 publisert offentlig med fullt navn?

Tror begge er ganske alvorlig, og krever umiddelbar legesjekk :p

Oida.. jeg googler ganske mange rare ting som jeg ikke ønsker folk skal vite... så da velger jeg faktisk å si opp jobben

Leve som ku eller sau?

Endret av Gompemann
Skrevet

Bo i en slum. Drikker man kun kloakkvann så tror jeg ikke man blir gammel. I slummen finner man kanskje redskaper til å ta livet sitt med, slik at man får ende den forferdelige eksistensen så fort som mulig.

Bytte jobb til hovedsanger i et mannskor i 100% stilling de neste 30 årene, eller få permanent redusert alle kroppsfunksjoner unntatt hjernen med 50%?

Skrevet (endret)

Har to svar på denne også av hengig om maurene er giftige eller ikke:

Giftige, da valger jeg monstertrucken.

Ikke giftige, da velger jeg å bli spist av dem. :wee:

Hvis du tokk penis kirugi, ville du hatt 30cm lang og 36cm tykk penis eller 90cm lang og 12cm tykk penis?    

:rofl: :rofl: :rofl:

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Skrevet

Sverige, mest p.g.a språket, og det er kortere vei dit.

Byttet hudfarge 1 gang om dagen, eller fått endret navn til Vidkun Quisling, med et ok fra Kongen og Stortinget?

Skrevet

Hmm... hadde gått for hudfarge en gang om dagen.

Være innelåst på badet i tre dager, eller ikke kunne forlate huset på en måned?

Skrevet

Det siste. Drikker masse vann hver dag så skulle nok klart å innta litt ekstra :)

Dytte en eldre dame ned en trapp eller sparke vekk krykkene til en person på gata?

Skrevet

Dytte en eldre dame ned en trapp. Slipper å bli hatet av folk på gata, og kan få det til å se ut som en ulykke.

Ta et 2 timers bad i bensin, eller ha influensa i de neste 3 månedene i strekk?

Skrevet

Dytte en eldre dame ned en trapp. Slipper å bli hatet av folk på gata, og kan få det til å se ut som en ulykke.

Ta et 2 timers bad i bensin, eller ha influensa i de neste 3 månedene i strekk?

Den er vrien. I frykt for at noen skal hive en fyrstikk oppi badekaret velger jeg influensa i tre måneder. Jeg har vært mye syk tidligere så vet hva det går ut på.

Hvetebolle eller rosinbolle?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...