Gå til innhold

Nå kan iPhone X forhåndsbestilles


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ventet veldig lenge på denne telefonen. Så nå sitter jeg på skolen og ikke har fått med meg en shit av forelesningen fordi jeg har vært opptatt med å forhåndsbestille den kjappest mulig. Nettsiden var nede kl. 09.00 og i flere minutter fremover, men gikk til slutt an å legge inn bestillingen.

 

Nå er det bare å smøre seg med tålmodighet og vente til lekkerbisken dukker opp i posten :)

Endret av Sommer2017
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har ventet veldig lenge på denne telefonen. Så nå sitter jeg på skolen og ikke har fått med meg en shit av forelesningen fordi jeg har vært opptatt med å forhåndsbestille den kjappest mulig. Nettsiden var nede kl. 09.00 og i flere minutter fremover, men gikk til slutt an å legge inn bestillingen.

 

Nå er det bare å smøre seg med tålmodighet og vente til lekkerbisken dukker opp i posten :)

 

Hva er leveringstiden på telefonen?

Lenke til kommentar

Håper dere blir fornøyd.

Selv føler jeg det er litt for mye bortkasting av penger med tanke på at den koster ca dobbelt så mye som en sammenlignbar Samsung S8.

 

Prisen er vel naturlig om en kun sammenligner med andre Apple IPhone produkter...

 

Konklusjonen din fungerer ikke for meg: Jeg er veldig glad i iOS og bruker dette daglig og finner svært lite sammenlignbart i en telefon med Android.. :-) 

Endret av Joooakim
Lenke til kommentar

bestilte en time senere med levering på 4-5, håper på det beste at jeg kan få den før, hah

 

Jeg bestilte knapt 20 minutter senere og har lenger ventetid enn deg. Du "snek" deg visst forbi meg :p Men grattis. Blir sikkert godt å få telefonen i handa uansett før eller senere.

Endret av Sommer2017
Lenke til kommentar

Har ventet veldig lenge på denne telefonen. Så nå sitter jeg på skolen og ikke har fått med meg en shit av forelesningen fordi jeg har vært opptatt med å forhåndsbestille den kjappest mulig. Nettsiden var nede kl. 09.00 og i flere minutter fremover, men gikk til slutt an å legge inn bestillingen.

 

Nå er det bare å smøre seg med tålmodighet og vente til lekkerbisken dukker opp i posten :)

 

Få deg et liv da gutt! Det er bare en telefon.. neste år kommer en ny en igjen og da er denne en "utgått" modell..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...