Pantheon Skrevet 9. desember 2003 Skrevet 9. desember 2003 Har hatt Netopia modem i snart et år, og når jeg nå har meldt flytting av bostedsadresse, fikk jeg beskjed om at jeg måtte bytte modem. Noen som vet hvorfor jeg må det!? Er det en ny type modem de har tatt i bruk eller?
shahin Skrevet 9. desember 2003 Skrevet 9. desember 2003 (endret) Etter det jeg har forstått har utstyret i sentralen betydning for om man skal ha cisco eller netopia. Cisco routeren liker jeg best, pga lettere konfigurasjon og muligheter for mye forskjellige stats. Og å eie/ha noe Cisco i hjemmet er jo alle gutters drøm + at den er myyye mindre. Endret 9. desember 2003 av shahin
2big4u Skrevet 9. desember 2003 Skrevet 9. desember 2003 Jeg fikk samme beskjed når jeg flyttet. Hadde telenor på det tidspunktet. Ringte kundeservice og sa i fra at det var unødvendig og sende meg et nytt modem, siden jeg allerede hadde et. Fikk da til svar at når jeg flyttet kunne det hende at jeg ble tilknyttet en annen sentral og for at alt skulle fungere så måtte jeg få et nytt modem. Personlig tror jeg dette bare er tull! Nok en mulighet til og loppe oss forbrukere for noen kroner (måtte betale for "gjør det selv" pakken engang til...)
the_pilot Skrevet 9. desember 2003 Skrevet 9. desember 2003 Riktig. Linjekortene i sentralen er forksjellige. Det som er avgjørende for om du skal ha Netopia eller Cisco. Du betaler akkurat like mye for flytting enten du har hatt Netopia og må få Cisco enn om du har Netopia og skal igjen bruke Netopia.
Pantheon Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Skrevet 9. desember 2003 Digg, det betyr jo at jeg får Cisco da
the_pilot Skrevet 9. desember 2003 Skrevet 9. desember 2003 Digg, det betyr jo at jeg får Cisco da Jess. Du får Cisco 677i/DIR
enden Skrevet 9. desember 2003 Skrevet 9. desember 2003 Digg, det betyr jo at jeg får Cisco da heldiggrisen. Netopiaen er fin nybegynnerboks, men jeg vokste veldig fort fra den
TANK Skrevet 9. desember 2003 Skrevet 9. desember 2003 Eh blei litt usikker nå, er det sånn at det er stor forskjell fra router til router ? trodde ikke den hadde noen annen nytte en å være en plass jeg kunne putte netverkskabelen for å komme på nett samt så har jeg lest en eller annen plass at man kan stenge porter der og ha firewall. Kan noen der ute opplyse meg litt? jeg har cisco 677i og det leste jeg lenger opp her var alle gutters drøm men til hva ??
Pantheon Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Skrevet 9. desember 2003 Hva slags erstatning er det jeg får da tro!?
the_pilot Skrevet 10. desember 2003 Skrevet 10. desember 2003 SVJV har NGT sluttet med Cisco 677... Haha! Hvor i huleste har du det fra? Den har riktig nok gått ut av produksjon med den er i aller høyeste grad i full bruk av NGT, og vil fortsatt være det
dopus Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 hehe selv et år etter siste innlegg. fikk beskjed i dag at en cisco av overnevnte type er på vei 3.1.05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå