Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Voldelige tanker og fantasier


Anbefalte innlegg

Nesten daglig ser jeg for meg et scenario der en eller annen gjerningsmann skader noen jeg er glad i, sparker en hund/katt eller angriper ei uskyldig dame.

 

Ser for meg hvordan jeg skal slå til personen. Kjenner blodet bruser bare av tanken. Så tenker jeg at jeg skal slå personen gjentatte ganger mens personen ligger nede. GTA style. Eller curb stompe noen. Bam. Bam. Bam. Bam. Bam. Bam. Bam. Feels good.

 

Dette tenker jeg på ganske ofte. Spesielt etter å ha lest om noe dritt på nyhetene. Er jeg en tikkende bombe?

 

Anonymous poster hash: bd070...305

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjenner meg igjen, utifra din tekst så virker det som du har tankekjør.

Anbefaler deg å prate med noen om dette i den virkelige verdenen. (evt. psykolog)

Anbefaler deg så lage en framtidig plan med fysisk aktivitet aka. ny hobby?

Unngå og identifiser deg med tankene dine. "Du er ikke dine tanker"

 

Slutt og gjør ting som gir næring til disse destruktive tankene.

 

"It's not who i am underneath but what i do that defines me." - Batman :p

 

Tankekjør: http://www.webpsykologen.no/artikler/livsfilosofi/tankekjor-giftige-folelser-og-uro/

Endret av Graf1ga
Lenke til kommentar

Tenker det er forskjell på tanker, fantasier og impulser. Impulser er di som er urovekkende. Selv er mødre hysterisk redd for barnas sikkerhet, og tanken på at noe skjer med barna er overhvelmende og kan frambringe tanker om vold.

De aller fleste har impulser, og de aller fleste har impuls kontroller. Jeg får sterke impulser, men nå er jeg også diagnosert ustabil. Har dog ikke utført de verste av impulsene mine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...