Gå til innhold

Innspill på gaming- og arbeids-PC


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Eg skal snart kjøpe ein ny stasjonær PC til gaming og arbeid. Eg vil at den skal kunne køyre nye spel på medium til høg grafikk i 1080-oppløysing, og at den skal vere god på tunge arbeidslaster. Eksempelvis kan eg finne på å drive med maskinlæring, kompilering av kjeldekoden til store program, og medie-enkoding. Dette er ganske parallelle arbeidsoppgåver. Eg ønsker også at maskina skal kunne gi relativt god lyd.

 

Her er oppsettet eg har laga: https://www.komplett.no/wishlist/shared/e2c162e5-b816-4f6d-80bd-18170a0e27ca

 

Er ganske nøgd med dette oppsettet, men synest at det har blitt mykje dyrare enn eg hadde forventa. Generelt er eg glad i kvalitetskomponentar, men ønsker litt hjelp til å gjere denne litt billegare utan å gå særleg ned på ytelse, om det er mogleg. Eg er også open for innspel på kvifor eg burde velge heilt andre komponentar.

 

Her er nokre grunnar til at eg har valgt desse komponentane:

 

AMD Ryzen 7 1700X: Mykje (parallell) ytelse for pengane. Har lyst å støtte AMD. Gikk for 1700X i staden for 1700 fordi dei er meir overklokkingsvennlege.

 

Gigabyte GA-AX370-Gaming K7: HK med generelt god kvalitet (i følge reviews), som i tillegg har god lyd.

 

Noctua NH-D15: God kjølar som ikkje bråkar. Har god erfaring med denne frå før.

 

Corsair RM650x: PSU med generelt god kvalitet. Den er modulær, slik at eg ikkje treng å ha ubrukte kablar liggande inne i kabinettet.

 

Samsung 960 EVO 250GB M.2 PCIe SSD: Veldig rask SSD. Hadde tenkt å ha operativsystemet + viktige program på denne.

 

Gainward GeForce GTX 1060: Heilt greit skjermkort som ikkje kostar skjorta i forhold til dei råare modellane.

 

HyperX Savage 480GB 2.5" SSD: Grei SSD til spel og liknande. Desse vil eg at dei skal laste raskt, samtidig som dei kan ta veldig stor plass.

 

NZXT H440 New Edition Silent Ultra: Stilreint kabinett som skal ha god byggekvalitet og lav fjortisfaktor.

 

Mus og headset har eg valt ut i frå eigne preferansar. Eg treng eigentleg ikkje feedback på desse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bra oppsett det der. Nå har jeg mest erfaring med Asus hovedkort, så vil anbefale deg det - f.eks et ASUS ROG Crosshair VI Hero. Til slike programmer du skal bruke så er vel 32GB RAM en fordel, ala disse her. Så ville jeg bytta ut den HyperX SSD'n med en Samsung 850 EVO 500GB.

 

Angående gaming og skjermkort til det, er GTX 1060 det dyreste du er villig til å gå for? Sørg iallefall for å velge 6GB modellen. Siden du skal bygge en AMD PC, så kan du vurdere et ASUS Radeon RX 580 8GB ROG Strix Gaming da.

Lenke til kommentar

Hva gjør asus(2500kr) kortet bedre en mitt msi kort til 13xx kr https://www.komplett.no/product/920311/datautstyr/pc-komponenter/hovedkort/amd-socket/msi-x370-gaming-plus-socket-am4?noredirect=true?noredirect=true#

 

Enig med ssd disken, men ville og fjernet M.2 disken. Bruk de kronene på raskere gpu heller.

 

Syns det er trist å stadig lese om bra maskiner, men sparer penger på hjerte/blodårene i en data maskin.

 

Ts: Denne kjøleren er og bra: https://www.komplett.no/product/914743/datautstyr/pc-komponenter/vifterkjoelingvannkjoeling/cpu-luftkjoeling/noctua-nh-u12s-se-am4-cpu-kjoeler?noredirect=true?noredirect=true#

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...