Gå til innhold

Se på film på 6600


Olaff

Anbefalte innlegg

Jeg har et par filmer på pcen jeg ville testa å sett på på min 6600. Hvordan gjør jeg dette? Jeg har konverteringsprogrammet DR Divx, men spiller 6600 bare av Real Media, eller andre også? Kan jeg få tak i program til 6600 som kjører andre video filer på telefonen? Finns det noen mpeg 1,2,3,4 eller AVI, quicktime eller andre video converterere som lager de formatene om til Real Media?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fungerer ikke! Hjelp. Jeg har et programm som heter VirtualDub, DR Divx og Nokia 6600 PC suit. Men jeg klarer ikke å få spilt av filene jeg sender over til Nokian selv om jeg har nok plass på kortet. Kan noen forklarer meg hvordan jeg skal klare å se på film på den? Hvilke filtyper som funker OSV...??? HJELP :scared:

Lenke til kommentar

Jeg har merka av på menyen i PC suit at jeg skal konvertere alle filformatene som er merka. Skal det da være mulig å bare sende over et hvilke soom helst type video av de filtypene som er oppført, og så se på de eller noe annet også?? Jeg har konverterings programmene: DR Divx og VirtualDub.

Lenke til kommentar

ikke på min... Får ikke spilt av.

 

(filbehandling: Ukjent format)

(real one player: Funksjonen støttes ikke)

 

Altså,,, kan jeg bare sende over en hvilken som helst fil av de filene som det står kan konverteres og så skal den spille de av eller hva gjør dere??

Kan dere forklare det helt den til minste detalj?

Lenke til kommentar

du har ei fil ( mpeg, avi usw... ) som du vil ha på mobilen. du påser at det er haket av i menyen på pc-suite at den skal konverteres. deretter går du på filoverføring. finner filen å trykker på den pilen som peker nedover....

 

tar litt tid å laste over å konvertere ( kommer ann på filen ) ...

 

men etterpå så er det å gå på tlfen , realone player å åpne. finn filen å play (=

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...