Gå til innhold

Nok en klassiker kommer i mini-utgave


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det virker ikke som om det går an til å legge inn noe i etterkant, men det kommer sikkert hacks som muliggjør det. Crap at tastene bare er til pynt. Hadde det vært faktiske taster man kunne bruke ville det vært mye mer attraktivt for meg jaffal. Når det gjelder spillene syns jeg det er mye bra som følger med. Men alt i alt kommer vel denne til å koste mellom 1500 - 2000 her i landet.. Da er det bedre og billigere å kjøpe seg en ekte C64 :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

hvorfor ikke fler spill? Eller er d copyright etc enda? rart dem som lagde tinga tviholder istedet for kanskje å tjent en slant... Hadde vært kult om man kunne plugge inn en usb med fler spill,(men noen rykter sier at man kan det) men som det sto, de planla å lage flere dingsbomser (forhåpentlighvis til den maskinen)

Lenke til kommentar

Jeg var i C64-mode siden oppstart til suling og jeg har bare spilt 15-30% av disse spillene. Her er det mye drit, går det ikke an å legge inn noe i etterkant, ser ikke av artikkelen hvordan, hvorfor, hvem eller Vennerød.

Jeg antar mye av spillene utelukkes pga at de trenger et tastatur for å startes, á la "press F1 for single player game"..

Endret av MortenL
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

hvorfor ikke fler spill? Eller er d copyright etc enda? rart dem som lagde tinga tviholder istedet for kanskje å tjent en slant... Hadde vært kult om man kunne plugge inn en usb med fler spill,(men noen rykter sier at man kan det) men som det sto, de planla å lage flere dingsbomser (forhåpentlighvis til den maskinen)

Kan godt være det er litt uavklarte copyrightspørsmål inne i bildet, ja. Det vil si, for noen spill kan det være uklart hvilket firma som nå eier copyrighten. Det kan også være at de ikke har lyst til å utgi spill hvis eier har gått konkurs uten å videreselge copyrighten.

Lenke til kommentar

hvorfor ikke fler spill? Eller er d copyright etc enda? rart dem som lagde tinga tviholder istedet for kanskje å tjent en slant... Hadde vært kult om man kunne plugge inn en usb med fler spill,(men noen rykter sier at man kan det) men som det sto, de planla å lage flere dingsbomser (forhåpentlighvis til den maskinen)

 

Retro Games is also planning a full-sized version of the C64 for late 2018.

Lenke til kommentar

hvorfor ikke fler spill? Eller er d copyright etc enda? rart dem som lagde tinga tviholder istedet for kanskje å tjent en slant... Hadde vært kult om man kunne plugge inn en usb med fler spill,(men noen rykter sier at man kan det) men som det sto, de planla å lage flere dingsbomser (forhåpentlighvis til den maskinen)

 

Retro Games is also planning a full-sized version of the C64 for late 2018. Tror jeg evnt heller venter på den...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...