Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

snapchat


AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

hei. har sendt noen snaps som ikke var lure og spurt om jenter vil snakke/sende nudes. Hva er sjansen for å bli anmeldt i ettertid og hva er sjansen for at straffen blir høy? Har også vært uheldig å sendt til feil personer (personer under 16). var selv 16 da det skjedde. 18 nå. Har ikke sendt mange nudes i ettertid at dette bare til de som sendte selv. Vet ikke hvorfor, men noen ganger blir jeg redd jeg er anmelddt ettersom jeg så en sak på nettet om en som hadde vært ``politi`` på Omegleå lurt noen. 



Anonymous poster hash: fb349...fbd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Ung og dum."

 

Du er ikke alene i det hele tatt, tusenvis gjør dette hver dag. Selvfølgelig er det en risiko, og det er jo en u-ting å gjøre/si, men tror ikke du burde bekymre deg og miste nattesøvn av den grunn med mindre du har sagt noe EKSTREMT krenkende.

 

En viktig ting å huske på er at Snapchat eier alle bildene du legger/sender ut, og at uavhengig av hvor du sier noe på nett så går det aldri helt vekk - det ligger alltid i en database eller i kamerarullen til noen. Tenk på det neste gang det frister deg å gå tilbake til gamle trakter.

Endret av Bad Dog
  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Ung og dum."

 

Du er ikke alene i det hele tatt, tusenvis gjør dette hver dag. Selvfølgelig er det en risiko, og det er jo en u-ting å gjøre/si, men tror ikke du burde bekymre deg og miste nattesøvn av den grunn med mindre du har sagt noe EKSTREMT krenkende.

 

En viktig ting å huske på er at Snapchat eier alle bildene du legger/sender ut, og at uavhengig av hvor du sier noe på nett så går det aldri helt vekk - det ligger alltid i en database eller i kamerarullen til noen. Tenk på det neste gang det frister deg å gå tilbake til gamle trakter.

Ok takk. Føler jeg ikke har krenket noen med dette. Var ei som reagerte for en stund siden men jeg sendte snappen til feil person og sa fra om det til henne. Har ikek hørt noe siden

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...