craq Skrevet 8. desember 2003 Skrevet 8. desember 2003 Har problem med strømangel på maskina, hvordan monterer jeg en ektra psw? hvordan får man den til å starte f.eks?
hn66 Skrevet 8. desember 2003 Skrevet 8. desember 2003 (endret) Du kan kortslutte PS_ON (som regel grønn) med jord (sort, dem er det mange av). Hvis du har en hovedkort manual foran deg, så er sikkert en tegning av disse pinnene vedlagt. Det er selvsagt snakk om denne 20 pins kontakten. Hvis du tar denne kabelkontakten i hånden og lar festeklipset peke til venstre, så er PS_ON nr 4 nedenfra på venstre side. Du kan da f.eks. kortslutte med nr 3 nedenfra, også venstre side. Hvordan du får plass til to PSUer i kabinettet er dog en større gåte for meg... Endret 8. desember 2003 av hn66
Dings Skrevet 8. desember 2003 Skrevet 8. desember 2003 Hvordan du får plass til to PSUer i kabinettet er dog en større gåte for meg... Det er ikke alle som har vanlige standard-kabinetter må du huske på.. Mvh. Dings
CFD Skrevet 8. desember 2003 Skrevet 8. desember 2003 Vell... Alle kan få inn 2stk PSU i en maskin.. En PSU passer perfekt i 2x5.25 brønner. Har selv montert det i flere maskiner som trenger ekstra strøm eller som bare vil ha et litt med fancy look..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå