Gå til innhold

problemer med cordless?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har drevet å tittet litt på cordless muser.. men i "gamle dager" var de omtrent umulige å spille med pga litt delay fra du gjorde noe med musen til det skjedde..

er dette fortsatt et problem med denne musen for eksempel ?

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Skrevet

nå har jeg faktisk bestilt den cordless musen, men enda ikke fått hentet den..

vil ting gå til ###### vist jeg skal spille for eksempel Desert Combat med den ?

Skrevet

Har aldri hatt noe særlig problemer med "cordless" mus, og det har gått greit å bruke i Counter-Strike, Battlefield 1942, Tribes 2 mm...

Eneste problemet er kanskje hvis du går tom for batteri slik som jeg gjorde.. måtte opp i butikken for å skaffe nye, skal vedde på at de jeg spilte med ble sure :p

Skrevet

PandaMartin; Det du gjør her, hele 3 ganger!!, kalles bumping, og er ifølge retningslinjene ikke tillatt.

Bumping er at du skriver samme gang på samme tråd etter hverandre, uten at noen andre svarer imellom, bare for å enten føre tråden lengre opp på "aktiv post" listen, eller for å gi den flere poster, og derfor virke mer interessant.

Skrevet

ja, takk loeve.. jeg vet hva bumping er.. og det du gjør nå er å hjelpe meg og "bumpe" med å skrive en post full med crap jeg allerede vet om.

og det der var foresten bare en bump... den andre inneholdt jo noe konstruktivt.

Skrevet

Nei nei nei, det jeg gjør, er å informere deg om hva bumping er, og at det ikke er lov, i tilfelle du ikke visste det. Dette er på ingen måte verken "bumping", eller meningsløst.

Skrevet

jeg trodde du forsto at etter et år på forumet og en god del posts har jeg forstått hva bumping er.. og bare postet for å poste noe.. ikke med den grunn at du trodde jeg ikke var informert angående bumping.

• 4 uker senere...
Skrevet
Nei nei nei, det jeg gjør, er å informere deg om hva bumping er, og at det ikke er lov, i tilfelle du ikke visste det. Dette er på ingen måte verken "bumping", eller meningsløst.

Men PM da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...