Gå til innhold

Selge Bitcoin?


Peaks

Anbefalte innlegg

Lastet ned appen Blockchain for en uke siden og satt inn 750,- (0,02085 BTC per nå) for moro skyld for å se utviklingen av disse. 

Spørsmålet mitt er, hvordan selger jeg dersom jeg skulle ønske det på et punkt?
Hvordan får jeg altså omgjort mine BTC til NOK igjen dersom de får litt verdi etterhvert? 

I appen har jeg tre hovedvalg "Overview", "Sende", "Motta".
V/ trykk på "Sende" velger jeg avsender og mottaker (her kreves en "Bitcoin adresse"?)

 

Noen som kan hjelpe meg litt her? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hvordan får jeg solgt disse jeg har til Sturle? 

 

Send mail. 

 

Hvorfor vil du forresten kjøpe Bitcoin? Er det to make a quick buck eller fordi du ser svakhetene med sentralbanksystemet?

 

Anonymous poster hash: 2151f...e0f

 

 

 

Kjøper kun for moro skyld og trader ikke inn mer enn hva jeg har råd til å tape.

At fremtiden stadig blir mer digital er ikke å unnlate så at dette skyter i været igjen ila. noen år skal du nok ikke se bort i fra.

Lenke til kommentar

Hvorfor spør du om dette?

Det virker som du er usikker på valutaen og ber om råd? -Jeg har dessverre ikke noe å gi deg.

Eventuelt virker du litt pessimistisk og irritert på hele greia?

-Fordi vi vandrer vekk fra hva topic handler om.

 

Det er jo ikke snakk om at det er en langt bedre valuta, men den har jo ingen form for tilsynautoritet som kan kontrollere valutaens verdi og gjør at potensiell ustabilitet som følge av sentrabanker unngås.

Det blir jo også gjort direkteoverføringer så du slipper et mellomledd.

 

Men for meg handler dette kun om å spekulerer og se hvordan denne utvikler seg, skyter den i være igjen har jeg tjent noen kroner også.

Lenke til kommentar

Du vet at en valuta ikke er "moden" når løsningen for å kvitte seg med den er "selg til Sturle" :p

 

Men fra spøk til alvor, i tilfelle noen blir hårsåre av den spøken... Det er _masse_ som mangler på infrastruktur på bitcoin og kryptovalutaer generelt før man er i nærheten av allmenn bruk og ikke minst tilgjengelighet. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Som sagt, dette er ikke ment for almen bruk. Virker som ting blir dratt litt proposjoner her?

-Hele poenget med tradingen på disse usle NOK 750 er for å se utviklingen til Bitcoin. Går den i taket blir jeg glad, gjør den ikke det er det er konsekvens jeg er forberedt på.

Lenke til kommentar

Du vet at en valuta ikke er "moden" når løsningen for å kvitte seg med den er "selg til Sturle" :p

 

Men fra spøk til alvor, i tilfelle noen blir hårsåre av den spøken... Det er _masse_ som mangler på infrastruktur på bitcoin og kryptovalutaer generelt før man er i nærheten av allmenn bruk og ikke minst tilgjengelighet.

Haha. Ja det er ilke enkelt å bli kvitt. Men nå som det er blitt bedre opplyst er det jo fare for at dette kan bli bedre med året som kommer.

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Lastet ned appen Blockchain for en uke siden og satt inn 750,- (0,02085 BTC per nå) for moro skyld for å se utviklingen av disse. 

 

Spørsmålet mitt er, hvordan selger jeg dersom jeg skulle ønske det på et punkt?

Hvordan får jeg altså omgjort mine BTC til NOK igjen dersom de får litt verdi etterhvert? 

 

I appen har jeg tre hovedvalg "Overview", "Sende", "Motta".

V/ trykk på "Sende" velger jeg avsender og mottaker (her kreves en "Bitcoin adresse"?)

 

Noen som kan hjelpe meg litt her? :)

 

Lastet ned appen Blockchain for en uke siden og satt inn 750,- (0,02085 BTC per nå) for moro skyld for å se utviklingen av disse. 

 

Spørsmålet mitt er, hvordan selger jeg dersom jeg skulle ønske det på et punkt?

Hvordan får jeg altså omgjort mine BTC til NOK igjen dersom de får litt verdi etterhvert? 

 

I appen har jeg tre hovedvalg "Overview", "Sende", "Motta".

V/ trykk på "Sende" velger jeg avsender og mottaker (her kreves en "Bitcoin adresse"?)

 

Noen som kan hjelpe meg litt her? :)

Om du har interesse å selge, har jeg interesse. Mitt mail er [email protected]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...