Gå til innhold

Kompakte telefoner for deg som synes mobiler flest er for store


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemet med flere av disse billige Android-mobilene er at de neppe blir å få noe særlig med stor-oppdateringer.

Den første utgaven av Galaxy Xcover 3 startet på Android 4.4.4, og kom aldri lenger enn Android 5.1.1, i fjor lanserte Samsung en ny Galaxy Xcover 3 Value Edition som kom med Android 6.0. Tviler at denne vil se Android 7, og ihvertfall ikke Android 8.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

- "Ulempen med en tenkt kompakt supermobil med diger skjerm er imidlertid at det kanskje ikke blir plass til noe veldig stort batteri inni."

 

4" til 5" er ikke akkurat digert, men det kommer vel an på valget av oppløsning.

 

Og det er en kjent ting at oppløsning kan gå hardt utover batteriet.

 

Men så kommer det jo an på hvor tynn man MÅ HA Mobil-TLF'en.

 

Bare fordi man velger en Mobil-TLF med høy oppløsning så trenger man ikke på død og liv å gå for den mobilen som lider av "Anorexia nervosa".

 

Problemet ligger heller ved det faktum at ved veldig høy oppløsning på en mindre skjerm så blir ting veldig smått.

Og det vil bli et større problem for folk flest enn en noe tykkere Mobil-TLF.

Lenke til kommentar

Ja takk til en ordentlig god, "kompakt" mobil. Hverken lommene eller hendene mine har vokst senere år, så hvorfor skal fysisk mobilstørrelse øke annenhvert år?

Jeg foretrekker å kunne nå alle fire hjørner av skjermen med én hånd uten å måtte flytte telefonens posisjon rundt i hånden... det betyr ikke at jeg ønsker en lavbudsjett tlf med kjipe specs.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...