Gå til innhold

Kommunikasjon med kjæresten på fest - Hva tenker dere?


Anbefalte innlegg

Når dama er på byen eller på fest hos vennene sine (de fleste vennene er gutter), så føler jeg hun glemmer meg oppi det hele. Jeg vil ikke være den kjipe kjæresten som vil at hun skal tenke på meg hele tiden og ikke ha en hyggelig fest, men mener det hadde vært på sin plass om hun sendte meg en liten melding i ny og ned som sa at hun hadde det bra. Dette sier hun at hun skal gjøre, men det virker som hun glemmer dette i løpet av kvelden, og ringer meg ikke før hun er på vei hjem. Om hun hadde sendt meg en liten melding en gang i blant hadde jeg følt meg tryggere og ikke gått rundt og kjent på den lille sjalusifølelsen hele tiden imens hun er borte. Hun er veldig sjarmerende og utadvendt og jeg er derfor redd for å miste henne til fordel for en annen gutt (det er vel de fleste i et kjærestepar).

 

Hva tenker dere om dette?

Hadde dere ønsket å fått noen oppdateringer i løpet av kvelden fra kjæresten om han/hun var på en fest som du selv ikke var med på?

Endret av FotGuru
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om hun hadde sendt meg en liten melding en gang i blant hadde jeg følt meg tryggere og ikke gått rundt og kjent på den lille sjalusifølelsen hele tiden imens hun er borte. Hun er veldig sjarmerende og utadvendt og jeg er derfor redd for å miste henne til fordel for en annen gutt (det er vel de fleste i et kjærestepar).

 

Hva tenker dere om dette?

Hadde dere ønsket å fått noen oppdateringer i løpet av kvelden fra kjæresten om han/hun var på en fest som du selv ikke var med på?

 

Eg forstår godt ho ikkje prioriterer å sende deg melding på fest.

 

For det fyrste vil det øydelegge ein del av stemninga å måtte "melde seg ut" av samtalen med dei andre for å skrive meldingar under festen. Og for det andre så er det rekna som uhøflig å sitte å trykke på telefonen når andre sitter rundt bordet.

Då er det sjølvsagt mykje enklare å finne eit tidspunkt for å ringe deg etter at festen er over og ting har roa seg.

 

Eg synes også at du burde sette pris på at ho ringer deg når ho er på veg heim. Då får du mykje betre informasjon enn ei tekstmelding kan vidareformidle, og du får muligheita til å være med å påvirke henne til å reise reit heim på ein trygg måte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Om hun hadde sendt meg en liten melding en gang i blant hadde jeg følt meg tryggere og ikke gått rundt og kjent på den lille sjalusifølelsen hele tiden imens hun er borte. Hun er veldig sjarmerende og utadvendt og jeg er derfor redd for å miste henne til fordel for en annen gutt (det er vel de fleste i et kjærestepar).

 

Hva tenker dere om dette?

Hadde dere ønsket å fått noen oppdateringer i løpet av kvelden fra kjæresten om han/hun var på en fest som du selv ikke var med på?

 

Eg forstår godt ho ikkje prioriterer å sende deg melding på fest.

 

For det fyrste vil det øydelegge ein del av stemninga å måtte "melde seg ut" av samtalen med dei andre for å skrive meldingar under festen. Og for det andre så er det rekna som uhøflig å sitte å trykke på telefonen når andre sitter rundt bordet.

Då er det sjølvsagt mykje enklare å finne eit tidspunkt for å ringe deg etter at festen er over og ting har roa seg.

 

Eg synes også at du burde sette pris på at ho ringer deg når ho er på veg heim. Då får du mykje betre informasjon enn ei tekstmelding kan vidareformidle, og du får muligheita til å være med å påvirke henne til å reise reit heim på ein trygg måte.

 

Skjønner hva du mener, men ettersom man er kjærester så kan man forvente at den andre skal komme seg hjem på en trygg måte uten at personen trenger å påvirkes på noen måte.

Lenke til kommentar

Hvilken fest sitter man rundt et bord og prater høytidelig ^^ er dere fra adelen? Fest skal være gøy og uhøytidelig, må være lov å sende melding til hvem man vil, når som helst! Hadde aldri giddi å hengt med folk som skal være SÅ pirkete - særlig på en fest. Hadde det vært midt i en samtale med noen viktige folk, på et møte eller noe, så er det forståelig. Men ikke på en fest.

 

Nei, jeg synes det er legitimt. Jeg tenker også at dere bør finne ut av om dere vil leve på den måten. Virker som du er en hjemmetype, når du har funnet deg en livspartner, så trives du bedre med å være hjemme? Hvis hun ikke er interessert i det, så vil jo dette fortsette å skape sjalusi.

 

Dere bør heller gå ut sammen. Hvis du er av typen som ikke liker å fly på byen, og hun er av typen som flyr ute ofte, så bør dere lage kompromiss .. altså du blir med ut en sjelden gang, og hun begrenser seg litt. Det går an å være sosial uten å fly uten med folk Fredag- og Lørdagskveld. Fest er liksom forbundet med å møte nye folk og være litt frisluppen. Hun får sikkert forespørsler om hun er singel og lignende, det må man jo bare regne med. Folk klarer ikke å lese om andre er single eller ikke, det står ikke i panna på folk.

 

Så det er helt legitimt å ta opp sånne kjernetemaer i forholdsliv! Det viser at du bryr deg.

Endret av Taurean
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...