Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor ofte runker dere? Noen som runker hver dag?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg runker i snitt mellom 1 og 2 ganger om dagen. Tror det er normalt.

 

Når det gjelder proststakreft, så er det to store studier som viser en korrelasjon mellom hyppig utløsning og redusert forekomst av prostatakreft. Ikke legg for stor vekt på dem, bare – de viser for det første bare en korrelasjon og ikke en årsakssammenheng, og for det andre er de i stor grad basert på selvrapportering og er dermed potensielt veldig unøyaktige.

 

Det er dog ingen grunn til å tro at det er skadelig, så det er bare å sløye lårgjedda så mye du orker.

 

Anonymous poster hash: 83073...f54

Lenke til kommentar

Jeg runker i snitt mellom 1 og 2 ganger om dagen. Tror det er normalt.

 

Når det gjelder proststakreft, så er det to store studier som viser en korrelasjon mellom hyppig utløsning og redusert forekomst av prostatakreft. Ikke legg for stor vekt på dem, bare – de viser for det første bare en korrelasjon og ikke en årsakssammenheng, og for det andre er de i stor grad basert på selvrapportering og er dermed potensielt veldig unøyaktige.

 

Det er dog ingen grunn til å tro at det er skadelig, så det er bare å sløye lårgjedda så mye du orker.

 

Anonymous poster hash: 83073...f54

Hysj, ikke ødelegg.

Lenke til kommentar

Kommer an på humør og tilgang til sex. Noen ganger frister det mer å runke enn å ha sex (til min kjærestes store fortvilelse), og andre ganger er det motsatt. Men i snitt blir det vel sikkert én gang om dagen, om ikke mer. Men for kort tid slo jeg rekorden min med fem runk på ca. én time. Så det varierer altså veldig.



Anonymous poster hash: 07f81...7e4
Lenke til kommentar

Jeg runker i snitt mellom 1 og 2 ganger om dagen. Tror det er normalt.

 

Når det gjelder proststakreft, så er det to store studier som viser en korrelasjon mellom hyppig utløsning og redusert forekomst av prostatakreft. Ikke legg for stor vekt på dem, bare – de viser for det første bare en korrelasjon og ikke en årsakssammenheng, og for det andre er de i stor grad basert på selvrapportering og er dermed potensielt veldig unøyaktige.

 

Det er dog ingen grunn til å tro at det er skadelig, så det er bare å sløye lårgjedda så mye du orker.

 

Anonymous poster hash: 83073...f54

Hvor gammel er du?

 

Du runker altså hver eneste dag? Du har ikke dame å runke på? ;)

 

Anonymous poster hash: 1cd31...c06

Lenke til kommentar

 

Kommer an på humør og tilgang til sex. Noen ganger frister det mer å runke enn å ha sex (til min kjærestes store fortvilelse), og andre ganger er det motsatt. Men i snitt blir det vel sikkert én gang om dagen, om ikke mer. Men for kort tid slo jeg rekorden min med fem runk på ca. én time. Så det varierer altså veldig.

 

Anonymous poster hash: 07f81...7e4

 

Hahah forstår

 

Hørt at det å runke kan skade hjertet, siden pulsen øker.

 

Anonymous poster hash: 1cd31...c06

Lenke til kommentar

 

Shaver du deg glatt nedentil?

Nei. Men jeg er ikke veldig hårete. Og har lyst hår. Har ikke opplevd det som noe problemer for damene hvertfall men kanskje de er for høflige til å si noe? :hmm:

 

Anonymous poster hash: bd065...77e

 

Jeg shaver meg helt glatt der nedentil men det vokser ut med engang neste, enda tykkere

 

Shaver du deg med vanlig høvel og skum?

 

Anonymous poster hash: 1cd31...c06

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...