Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor ofte runker dere? Noen som runker hver dag?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 7 måneder senere...

Gjør det 1-3 ganger om dagen

 

Mest på kvelden etter dama har lagt seg.

Jeg er ufattelig mye kåtere og trenger en utløsning ellers blir jeg frustrert over alt i hverdagen

 

Sex har vi 2-3 ganger i uka og det holder ikke for meg. Fruen er fullt klar over det og er hun oppe like lenge som meg pleier hun som regel å ta seg av jobben for meg.

 

Morsom historie var når vi først holdt på var "greia" vår at vi hadde alltid med en random dame fra byen når vi skulle møtes for sex. Fikk da slik jeg husker det rundt 6-7 runk gjennom kvelden og husker at det var det som gjorde susen for meg



Anonymous poster hash: 9648d...082
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
  • 2 uker senere...
AnonymDiskusjon skrev (På 14.8.2017 den 16.47):

Flere som runker hver dag? Er det normalt?

 


Anonymous poster hash: 1cd31...c06

 

Jeg masturberer i alle fall 3 ganger om dagen, noen ganger mer. Merker jeg lett blir irritabel og ufokusert om jeg dropper å masturbere en dag eller to, det bygger seg opp sperm i ballene. 

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest 66adc...1e9
FraToppTilBunn skrev (På 1.4.2018 den 0.24):

Helvete! Skjønner ikke hva som har skjedd med meg siden jeg var yngre og hadde masse sex pluss daglige runk, 3-4 på det meste. Nå finnes jeg nesten ikke kåt lengre, sjeldent morrabrød og sex med damen 2-4 ganger i uken bare.. Hjeeeeelp

Troe ikke du skal bekymre deg.  2-4 ganger i uken er ikke så sjelden, i forhold til mange andre.  

Anonymous poster hash: 66adc...1e9

Lenke til kommentar
Gjest 6f764...db0

Blir som regel en gang om dagen. Dama er blitt fullstendige aseksuell etter at vi fikk barn, vi har vel sex fire-fem ganger i året eller noe. Kødder ikke. Så da får man ta saken i egne hender. 

Anonymous poster hash: 6f764...db0

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...