Gå til innhold

Dumper Fysisk minne


SpeCtaCelus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

selv hadde jeg samme feil med maskinen for en stund siden. Det skjer nå også, helt til jeg formaterte, skjedde også en gang rett etter jeg hadde formatert.

Det jeg gjort var å restarte og starte opp helt til det gikk, først få maskinen inn i sikkerhetsmodus for så å starte opp windows, det viste seg at win ble påvirket av ett virus på en annen disk :eek:

Lenke til kommentar
Har testet med annen ram, da funket maskinen fint. Det gikk ikke med begge rambrikkene da ble det samme feil. (restart like før maskinen skal til å loade windows )

 

Bios oppdateringen hjalp vist ikke. :no:

så du har en ram feil da hvi den hjelper med annen ram.. men om du en gang har virus på pc'en og ikke kan starte opp kan man ta virus check i dos.. med nortonså skal dette gå

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Man får samme melding når man har samme IRQ på skjermkort og lydkort, altså en konflikt. (Omtale på windows support)

 

Dette gjelder især W2000 og Creative lydkort.

Løsningen er å avinstallere lydkortet og plassere det i den nederste PCI-sloten.

Da vil de få hver sin IRQ etter reinstall.

I normalt windows miljø vil ikke dette komme opp som konflikt i enhetsbehandling, men når man kjører spill/filmer skjærer det seg.

I mitt tilfelle hadde de IRQ 19 felles, når jeg så skulle avslutt etter en økt med spilling, fikk jeg "blue-screen off death", dumper fysisk bla-bla-bla...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...