Gå til innhold

lepont..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig god luftgjennomstrømning her.. Men det blir i minste laget til vannkjøling. Du kan jo ha den utvendig da.. I alle fall radiatoren, da går det vel. Jeg ville ikke kjøpt dette kabinettet hvis du skal ha vankjøling. Gå for fulltower, det skal jeg :yes: Men da blir det vel Lian Li.

 

Må bare påpeke at det er en skriveleif under beskrivelsen av kabinettet. Det står 6stk interne 3½", men hvis du ser på bildet er det bare 5. JUKS OG FANTERI!

Lenke til kommentar

Jeg har dette kabinettet selv, dog i svart.

Luftgjennomstrøm: Denne er svært bra, den har 2 vifter nede i fronten som blåser luft inn (og over harddisker), 2 vifter bak som blåser ut og 1 i toppen som blåser ut. Alle viftene er 80 mm, og de 2 i fronten (de eneste som blåser inn) har luftfilter.

Kabinettet er lett og derfor kjekt å ta med seg på lan

Det har uttrekkbar harddiskskuffe og har uttagbar harddisk monterings ramme så det er lett å montere i.

Det ser jævlit tøft ut og har også praktiske uttak for usb, lyd osv osv i fronten nede.

 

Det eneste som mangler på dette kabinettet er viftestyring, men det løste jeg lett ved å kjøpe en sunbeam reobus som funker perfekt.

Når det gjelder vannkjøling så ville jeg absolutt ikke annbefale dette. Det har for liten innvendig plass til noe vannkjølingssystem (min mening da såklart), du kan jo alltids ha et eksternt sett.

 

Jeg elsker kabinettet, men vil ikke annbefale det til vannkjøling, hold deg til luft hvis du skal ha dette.

 

Hvis du er personen som liker å vise frem flashy hardware og har mange katoder og lignende så er dette kabinettet perfekt.

Lenke til kommentar
noen som gidder å koble fra alt (ikke komponenter) og sette det på

badevekta så jeg vet ca hvor mye det veier???

han/ho som gjøre det må være snill :love:

Det veier 6.5 kg. uten noe inne i.

 

Var jeg deg ville jeg gått for LePont! Suveren kvalitet og en god konkurent til LianLi!

 

Go get! :yes:

Endret av Jerix
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...