Gå til innhold

Boosted board // Elektrisk skateboard


Nattreven

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har lenge ønsket meg et elektrisk skateboard, men det er få som leverer i Norge som har den ønskede kvaliteten. Ikke veldig overraskende så er jeg mest giret på et Boosted Board. Tidligere når jeg har undersøkt så har de ikke shippet til Norge, men da jeg tilfeldigvis nettopp rotet meg inn på nettsidene deres ser jeg at Norge har kommet opp som et alternativ. Er det noen som vet årsaken til dette, og som har gjennomført et kjøp med levering til Norge?

 

Og er det noen som har personlig erfaring med elektriske skateboard? M1 virker jo som et greit alternativ.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Angående tilgjengelighet er det nok vanskelig å skaffe dette da det ikke er tillatt med elektriske brett. Har dog selv sett på mulighetene med import av Boosted Board (de er vel markedsledere per dags dato), men syns prisen blir for høy når man legger på moms og gebyrer. 

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Heisann! 

Ser at det er en en stund siden dere har skrevet her, men svarer dere uansett. Jeg har kjøpt med et Boosted Board v2, og hatt det i litt over 1 måned nå. Reserverte mitt den 19/05-2016... så dette har jeg sett frem til lenge. Det er like bra som jeg hadde håpet på, og det er rett og slett en fryd å cruise rundt på det! Prisen er selvsagt høy, betalte i underkant av 1900 USD inkl VAT og frakt (15000kr), men for meg er dette verdt det. Bruker det hver dag... så lenge været er chill. Om du ser på det som et leketøy, så er det dyrt. Om du ser på det som et fremkomstmiddel, så mener jeg prisen kan forsvares. Har prøvd et Yuneec brett, men det kan absolutt ikke sammenlignes med Boosted. Har veldig lyst til å prøve andre brett som f.eks Evolve, da disse er på samme nivå som Boosted. Valget mitt falt på Boosted, og det angrer jeg ikke et sekund på!

Om dere holder til i Oslo, så møter jeg dere med glede. Noe av det morsomste med å eie et elektrisk brett i Oslo, er folk som stopper meg for å høre om disse rare greiene som de aldri har sett før. Jeg lar med glede folk prøve brettet mitt, så bare å ta kontakt! 

Kan uansett anbefale Boosted på det sterkeste! Tok lang tid å få brettet, men tror det er fordi jeg var en av de første til å få v2 til Norge. Tror hele prosessen går mye kjappere nå. Dessuten har de en helt syk kundeservice. Den ene motoren min var defekt (lagde klikkelyd), og innen én uke så hadde jeg fått ny i posten. De svarer også utrolig kjapt på mail, så jeg gir dem 10/10. 

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...
Generali skrev (På 7.10.2017 den 1.49):

Heisann! 

Ser at det er en en stund siden dere har skrevet her, men svarer dere uansett. Jeg har kjøpt med et Boosted Board v2, og hatt det i litt over 1 måned nå. Reserverte mitt den 19/05-2016... så dette har jeg sett frem til lenge. Det er like bra som jeg hadde håpet på, og det er rett og slett en fryd å cruise rundt på det! Prisen er selvsagt høy, betalte i underkant av 1900 USD inkl VAT og frakt (15000kr), men for meg er dette verdt det. Bruker det hver dag... så lenge været er chill. Om du ser på det som et leketøy, så er det dyrt. Om du ser på det som et fremkomstmiddel, så mener jeg prisen kan forsvares. Har prøvd et Yuneec brett, men det kan absolutt ikke sammenlignes med Boosted. Har veldig lyst til å prøve andre brett som f.eks Evolve, da disse er på samme nivå som Boosted. Valget mitt falt på Boosted, og det angrer jeg ikke et sekund på!

Om dere holder til i Oslo, så møter jeg dere med glede. Noe av det morsomste med å eie et elektrisk brett i Oslo, er folk som stopper meg for å høre om disse rare greiene som de aldri har sett før. Jeg lar med glede folk prøve brettet mitt, så bare å ta kontakt! 

Kan uansett anbefale Boosted på det sterkeste! Tok lang tid å få brettet, men tror det er fordi jeg var en av de første til å få v2 til Norge. Tror hele prosessen går mye kjappere nå. Dessuten har de en helt syk kundeservice. Den ene motoren min var defekt (lagde klikkelyd), og innen én uke så hadde jeg fått ny i posten. De svarer også utrolig kjapt på mail, så jeg gir dem 10/10. 

Hei! Har akkurat bestilt et Backfire Zealot S brett, og sitter nå å venter spent på at det skal ankomme Norge. Jeg lurte egentlig på om du har hatt noen problemer/hørt om noen som har hatt noen problemer med at de har blitt stoppet pga brettene overstiger farts limiten som små elektriske kjøretøy må ha på 20km/t, ser at det er fem år siden dette ble diskutert. Men finner ikke så mange andre forum/ESK8 miljøer her i Norge:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...