Gå til innhold

Selge datautstyr - Alternativer til Finn.no?


Anbefalte innlegg

Jeg var litt usikker på hvor jeg kunne poste dette, men jeg forsøker her.

 

Lurte på om noen hadde tips til hvor man kan selge/annonsere datautstyr andre steder enn Finn.no

Jeg har noen Kingston 960GB SSD som jeg mener har kjempegod pris, men det virker ikke som det når frem til den riktige kundegruppen på Finn.

Finnes det alternativer til Finn.no hvor det er litt mer data orientert?

 

Tips mottas med takk.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var litt usikker på hvor jeg kunne poste dette, men jeg forsøker her.

 

Lurte på om noen hadde tips til hvor man kan selge/annonsere datautstyr andre steder enn Finn.no

Jeg har noen Kingston 960GB SSD som jeg mener har kjempegod pris, men det virker ikke som det når frem til den riktige kundegruppen på Finn.

Finnes det alternativer til Finn.no hvor det er litt mer data orientert?

 

Tips mottas med takk.

 

Link til ssdene og pris

Lenke til kommentar

Billigste 960gb kingston ssd koster 2700. Samsung 1TB koster ca 2800 på tilbud og er mye raske på 4k random read. Kingston er verdt 2000 kr i mitt hode pga dette. Ingen gidder å kjøpe den, pga samsung evo er mye bedre.

 

Prisen bør bære vesentlig mye billigere enn butikk, hvis jeg skulle kjøpt en privat. Kjøp fra butikk medfører masse fordeler. Reklamasjon, returrett etc.

Endret av Nizzen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Billigste 960gb kingston ssd koster 2700. Samsung 1TB koster ca 2800 på tilbud og er mye raske på 4k random read. Kingston er verdt 2000 kr i mitt hode pga dette. Ingen gidder å kjøpe den, pga samsung evo er mye bedre.

 

Prisen bør bære vesentlig mye billigere enn butikk, hvis jeg skulle kjøpt en privat. Kjøp fra butikk medfører masse fordeler. Reklamasjon, returrett etc.

Takk for innspill. Jeg var usikker på om det var lov å poste finn.no linker her men kan forsøke (https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=101158595)

 

Billigste på prisjakt.no er 2982,- fra Proshop. 2700 du nevner er fra gs.no, men i følge vilkår på deres sider så er dette kun til bedrifter og leveres uten norsk garanti.

 

Har du noen link til hvor Kingston UV400 er testet opp mot Samsung Evo serien? Jeg er nysgjerrig på å lese test de to mot hverandre. Kingston kan da ikke være så mye dårligere?  :hm:

 

Jeg har lagt ut mine for 2400,- som er 500,- billigere enn Proshop.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...