Gå til innhold

Garanti på Ear pads på headsettet?


Anbefalte innlegg

hei, jeg har hatt Sennheiser G4ME Zero I litt under 3 år nå, og de putene som er på headsettet er veldig slitt nå så trenger nye. Er dette noe som går under garantien ? eller må jeg kjøpe nye selv ?

 

Finner heller ikke noen plasser der de selger de i Norge og på Sennheiser sin egen hjemmeside så har de heller ingen på lager.

Endret av HaviWath
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

slitasje går neppe under garanti; om de derimot rakner uten å ha tegn på stor bruk er en helt annen ting. Uansett, disse kan du få tak enten originale eller via ebay. Det er selvsagt lov å ta kontakt med Sennheiser å være litt ydmyk og si at du synes de har blitt fort utslitt til tross for en del bruk; og spørre hvor du kan få tak i nye. Det kan faktisk være de bytter dem for deg; eller gir deg nye til en lav pris.

 

Man kommer langt med å være litt ydmyk og ikke starte samtalen med at alt er produktets feil ;)

 

Edit:

Selv om ikke Senneheiser har dem nå; så er jeg rimelig sikker på at de klarer få tak i erstatnings-pads.

Endret av TGB
Lenke til kommentar

Dette må du regne med slitasje på. Tre år er lang tid på øreputer og noen reklamasjon på det syns jeg ikke du skal forvente på dette overhodet. Sennheiser Norge er nokså treige med å svare, men du får svar etter hvert. Det går fortere å kjøpe fra utlandet.

Endret av oOF
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...