LarZen Skrevet 13. juli 2017 Skrevet 13. juli 2017 (endret) Demo er ute nå til XBO,PS4 og PC. Endret 13. juli 2017 av LarZen
Gabri3L Skrevet 14. juli 2017 Skrevet 14. juli 2017 Halv pris på Origin, de reklamerer med "try before you buy". Og "spar deretter masse hvis du bestemmer deg for å kjøpe det!"..
firberblad Skrevet 14. juli 2017 Skrevet 14. juli 2017 Spilte igjennom spillet, og med unntak av de åpenbare problemene så synes jeg faktisk det var et rimelig greit spill. Spesielt kampsystemet likte jeg godt. 1
Mala Skrevet 14. juli 2017 Skrevet 14. juli 2017 Jeg gleder meg fortsatt til å ta fatt på dette spillet. Sørgelig med alle problemene og saker og ting som selvsagt skulle vært fikset fra lansering av, men har fått med meg at det har kommet en rekke oppdatering siden den gangen, noe som vi som enda ikke har hoppet på vogna, får nyte godt av.
Tyrian74 Skrevet 15. juli 2017 Skrevet 15. juli 2017 Som tidligere nevnt i tråden her, så er det et greit spill og mange av barnesykdommene har blitt rettet på Det som skuffer meg er at BioWare har gått ut og sagt at det ikke kommer noen DLC til spillet, siden i alle fall jeg satt igjen med en litt tom følelse etter å ha spilt igjennom spillet.
Mala Skrevet 15. juli 2017 Skrevet 15. juli 2017 Plukket det opp på Elkjøp til PS4 i dag, 320,- Skal nok greie å få morro ut av de pengene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå