Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha. Ja var litt frustrerende å sette opp, men det ordnet seg! :)

Du gir deg sikkert ikke med det første heller du.. Har på følelsen at du sitter med det til det funker som det skal.. :D Med stor tålmodighet.

Skrevet

Sitter å venter på liqua juice. Eple, energy drink og mentol. Har store håp på eplesmaken. :)

Ikke smakt den selv, men vet jeg har lest at eplejuicen skal være god. :)

Skrevet

Er på jakt etter den perfekte eplesmaken. Har også eple cinnamon på tur. Neste uke må forte seg!

Du må prøve å glemme at du har bestilt. Da går tiden fortere. :) Eple/kanel har jeg hatt en gang. Men fra hvor...? Det husker jeg ikke. Men husker at den var god. :)

Skrevet

Du må prøve å glemme at du har bestilt. Da går tiden fortere. :) Eple/kanel har jeg hatt en gang. Men fra hvor...? Det husker jeg ikke. Men husker at den var god. :)

Bestilte fra mist. De har en ny serie tydeligvis. 10ml flasker for en billig penge. :)

Skrevet

Fått Siam hole-in-one cartopunsher i dag. Så nå blir det ekstra hull i cartoene mine. :)

Sendt 2.9 - bare 5 dager fra Pink mule. Det er lenge siden det har kommet så kjapt derfra. :)

Skrevet

Hmm... Min Protank II har begynt å "spytte" når jeg har 1/3 igjen i tanken blir det mye gurgle lyd og jeg får mye veske i munne når jeg damper. Har prøvd mye, men eneste som hjrlper er å fylle på tanken. Er dette et kjent problem?

Regner med at det kommer av at jeg fjernet en av 3 veker:(

Skrevet

Hmm... Min Protank II har begynt å "spytte" når jeg har 1/3 igjen i tanken blir det mye gurgle lyd og jeg får mye veske i munne når jeg damper. Har prøvd mye, men eneste som hjrlper er å fylle på tanken. Er dette et kjent problem?

Regner med at det kommer av at jeg fjernet en av 3 veker:(

Har 2 vanlige ProTanker ( den før nr 2 ), og har fjerna ene veka noen ganger men ikke hatt dette problemet med dem.

Vapemail i dag :) 2 Halo - Tiki Juice og Shamrock nam nam :p

Skrevet

I dag var ikke spearmint godt å dampe. Minner meg bare om all Jägermeisteren jeg av en eller annen idiotisk grunn shotta i går. :|

He he, Jaegermeister er godt :p burde finnes en juice som smakte det -:)
Skrevet

He he, Jaegermeister er godt :p burde finnes en juice som smakte det - :)

Det eneste som smaker verre enn Jägermeister, er 80 % absinth og Cosylan. :|

Ooh, og alle produkter fra Pepsi og Ringnes

Skrevet

Noen som vet om for mye menthol ikke er bra for kroppen? :p

Hev menthol diy`en min på en nybygd protank og det river i halsen ut av en annen verden, er som snøstorm i halsen

Skrevet

Hadde jeg møtt ei berte med denne T-skjorta hadde jeg virkelig blitt interessert :p

Ja det hadde du vel... :D

Jeg kunne tenkt meg en over-sized slik en for å sove i. Syns den var kul. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...