Gå til innhold

Her er Microsofts fire nye bedrifts-apper


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så kuuule de er med "apper" altså! Ingen som lager programmer lengre? Er vel ikke fresht nok antar jeg..

 

Du treffer spikeren.

 

Særlig komisk blir det når betydningen av app er programvare som bruker "datamaskinens" ressurser til en oppgave som brukeren ønsker utført.

Lenke til kommentar

Synes det er betimelig å påpeke hvor dårlig grafene i de artikkelbildene, promobildene ser ut. ER jo omtrent ingen bruk der å se jo. Grafene er like interessante som "ørkensand".

 

For meg er det besnærende at dere bruker så mye energi på å være negativ.

Hva med å skrive noe positivt om produktene feks i forhold til målgruppen.

Lenke til kommentar

Hva med å test løsningen selv som skribent dersom man er interessert i produkter. Det framstår like fullt som en reklametekst sånn det gjøres i en del artikler i dag.

 

Hei.

 

Produktet er ikke lansert enda, og har heller ikke vært åpent for testing i forkant. Informasjonen jeg som journalist sitter på er altså svært begrenset i dette tilfellet.

 

Vi kunne selvsagt latt være å skrive om dette, men jeg synes det er en såpass interessant lansering at jeg valgte å lage en liten oppsummering av pressekonferansen uansett, til de leserne som måtte være interessert.

 

Kritiske saker skriver vi helst etter at noe er lansert, når folk har fått tid til å bruke produktet.

 

Erlend.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-OvFPdyiZ

Så kuuule de er med "apper" altså! Ingen som lager programmer lengre? Er vel ikke fresht nok antar jeg..

Ut fra skjermbildene ser det ut som webapper (kombinert med mobilapper), ikke tradisjonelle desktop-programmer, så det kan vel være at det kanskje er andre som var raske med å være kul?

 

Jada, alt er programvare, men forskjellen på app og applikasjon/program har vel vært ganske godt streket opp det siste tiåret?

Endret av Slettet-OvFPdyiZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...