Gå til innhold

Slettede bilder


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har klart å slette en del viktige bilder med uhell, men klarer ikke å få dem tilbake. Galleri-appen (standard på Samsung) har ikke søppelkurv, derimot Foto (google app) har men denne var ikke i bruk da dette skjedde. Jeg vil helst unngå og roote telefonen og har ikke tilgang til PC før om noen dager. Mister ekstremt mye søvn over dette.. Jeg har ikke synkronisert telefonen med noen app, så bildene er ikke å finne på google disk/gmail el.lignende.

 

Jeg har prøvd;

- Mange forskjellige apper på appstore (da bare 1 funket, fikk noen av bildene men i ekstremt dårlig kvalitet, troligvis funnet thumbnails og bare tatt dem..)

- Sjekket alt av mapper

 

Om noen har noe så gjerne kan hjelpe si ifra.. trenger disse bildene sårt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du vet at når du laster ned apper , installerer og "prøver" disse på selve telefonen så tar du ibruk ledig lagrings plass og skriver over det som potensielt kunne restores.

 

Første bud ved data gjenoppretting er å slutte å bruke enheten helt (faktisk bør man slå den av) . Bare OSet i seg selv med logging og journalering skriver data.

Neste er å kople den til en PC å bruke adb sammen med et recovery program for android.

 

 

Det er mindre og mindre sjanse for hver time og minutt som går når du fortsetter å bruke enheten. Dessverre .

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...