Gå til innhold

Eizo T965 2001 19 tommer til 3500 pent brukt?

GRendal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
ser på bruktmarked nå en Eizo T765 til 3500,-

er det et godt kjøp?

syns ikke akkurat at det der så billig ut da. altså en brukt 19'' til 3.500.-kr syns ihvertfall jeg var dyrt! Gode skjermmer fra komplett koster jo omtrent det nye mener jeg, får sikkert også en helt grei 19'' skjerm til ca 2000.-kr på komplett, og denne er NY!

Skrevet

Oi sorry, det var jo LCD skjerm jo! nei da var det vel kansje ikke så helt gæren pris. så de hadde Eizo 19'' L767 på komplett til nesten 9.000.-kr! :wow:

Det var ihvertfall Dyrt! Hvorfor ikke heller kjøpe CRT skjerm? den er like bra og MYE billigere! men så er den jo stor da. LCD er jo også litt lekkert da...

Skrevet

Det er en CRT skjerm. noen sier det er et godt tilbud, andre mener det er dårlig? hva skal jeg gjøre. er usikker...vil ha en SPILLESKJERM med 90-100hz i 1600x1200 :-)

Skrevet (endret)

du får nye 17" LCD til den prisen der som knuser den skjermen der.

Husk 19" CRT = 17" LCD.

CRT teknologien er død og begravet blandt mennesker som er litt opplyste. Om et-to år har den øvrige delen av samfunnet også blitt så opplyst. Kan nevne at flere skjermprodusenter diskuterer hvorvidt CRT skjermen fortsatt skal produsertes. De fleste har allerde valgt å ikke komme med særlig nye modeller innenfor området. Research og Development (R&D) innenfor CRT er så og si lagt ned hos alle produsenter.

Skal du på død og liv ha CRT så kjøp en billig dritt du kan hive om 2 år.

Endret av oivind_dahle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...