Gå til innhold

E-SPORT: Gamer.no lanserer gather for norske Counter-Strike-spillere


Anbefalte innlegg

Også en bug som oppstår når man spawner for første gang etter man kobler til serveren. Man spawner på sewers på overpass, b site på inferno, top mid på mirage osv.. Hvis man rejoiner en kamp så kan man misbruke dette spawnet.

Dette gjelder ikke bare i gather gamesa, men også generelt på gamer.no sine servere. Pls fix :)

 

Dette henger sammen med samme eBot-bug, som fikses så snart de ruller ut ny versjon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kan dere gi straff til de som ikke joiner machen? cooldown, der den første er på 30min og neste 1 time elns?

Ja, vi skal logge det og straffe dem på en eller annen måte. Vi fikk på plass automatisk stopp av kampen dersom folk ikke er på plass innen fem minutter i dag. Så ser vi hva vi velger å gjøre videre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Glemte å si i den forgie posten, for folk som ikke likker/klarer ikke å bruke knappene til å kjøpe med burde gå kunne bruke mussa til og trykke med på våpenan. 

dette kan fikses med å skifte resolution

 

Den bugen ble forårsaket av at du ble kastet inn på et lag litt for tidlig. Da spawnet du et tilfeldig sted på kartet og GUI-elementer sluttet å fungere.

 

Det er nå fikset og vil forhåpentligvis ikke være et problem lenger.

Lenke til kommentar

 

 

Glemte å si i den forgie posten, for folk som ikke likker/klarer ikke å bruke knappene til å kjøpe med burde gå kunne bruke mussa til og trykke med på våpenan. 

dette kan fikses med å skifte resolution

 

Den bugen ble forårsaket av at du ble kastet inn på et lag litt for tidlig. Da spawnet du et tilfeldig sted på kartet og GUI-elementer sluttet å fungere.

 

Det er nå fikset og vil forhåpentligvis ikke være et problem lenger.

Det er ikke rett, buggen er der fremdeles at du ikke kan bruke musa til å høyreklikke på scoreboard og kjøpe ting med musa. Det fikses som nevnt tidligere, ved å endre resolution fram og tilbake.

 

Et annet problem jeg har møt er at noen driver å joiner/leaver en lobby konstant for å prøve å få seg i en lobby med kompisene hans.. Dette gjorde at vi ikke kunne finne en sistemann og ikke fikk startet matchen, det burde være en timeout eller noe som kan forhindre folk i å leave/joine konstant..

Lenke til kommentar

 

 

 

Glemte å si i den forgie posten, for folk som ikke likker/klarer ikke å bruke knappene til å kjøpe med burde gå kunne bruke mussa til og trykke med på våpenan. 

dette kan fikses med å skifte resolution

 

Den bugen ble forårsaket av at du ble kastet inn på et lag litt for tidlig. Da spawnet du et tilfeldig sted på kartet og GUI-elementer sluttet å fungere.

 

Det er nå fikset og vil forhåpentligvis ikke være et problem lenger.

Det er ikke rett, buggen er der fremdeles at du ikke kan bruke musa til å høyreklikke på scoreboard og kjøpe ting med musa. Det fikses som nevnt tidligere, ved å endre resolution fram og tilbake.

 

Okay. Jeg har ikke klart å reprodusere dette etter siste update, men vi skal undersøke mer.

Lenke til kommentar

 

hvis dere ender opp med å få noen subscribers, please lei en ts server. discord er jo forferdelig til gameplay

Vi har fått flere tilbakemeldinger på hva slags voice som skal brukes. Det kan godt være vi setter opp en TeamSpeak-server etter hvert :)

Pleier å hoppe på r0ke.net (Roke sin TS), men har møtt på flere som ikke har hatt TS installert.. Discord derimot kan jo du tilogmed kjøre i browser, så det er både fordeler og ulemper med Discord.

Lenke til kommentar

Må ordnes (tar ikke høyde for at noen av punktene tidligere er postet og/eller besvart):

 

1. Ban på leave 2. Ban på fail to connect i tide 3. Ban hvis man leaver midgame uten å reconnecte (f.eks. etter 3-5 minutter fraværende på server)  4. Autokick etter en viss periode som AFK (hvor reconnect nedtellingen starter) 5. Autostart second half, eventuelt en timer på maks 2 minutter (skal være helt unødvendig med ny ready up) 6. Balansering av teams (nivåforskjellen er til tider ekstrem (ødelegger bredde aspektet) 7. Helst bytte fra discord til TS (Da teamspeak er godt implementert av majoriteten av tidligere gather spillere) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enig med Vyp her altså. Ban folk som leaver før match eller i match. Har også vært med på at folk nekter å vote på kaptein, så da bare sitter vi der og venter som noen idioter...

 

Når det gjelder TS/Discord, så er Discord ett bedre og mer gjennomført program. Felleschatten funker veldig bra, det er lett å komme i kontakt eller gi beskjeder til admins. Har brukt Teamspeak i maaaaaaaaange år, men når jeg fikk satt opp min egen server og lært meg Discord, mener jeg uten tvil det er mye bedre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...