Gå til innhold

Pulsklokke med gps - anbefaling


Anbefalte innlegg

Ønsker en pulsklokke med gps.

 

Jeg løper, går i fjellet, spiller fotball og går på ski så ønsker en klokke som kan gi meg treningsinfo fra disse idrettene. Gjør ikke noe om de har mølle og trening i gymsal måling også hvis det finnes.

 

Pris gjerne ikke de dyreste modellene.

 

Hvordan er Apple watch ifht de andre pulsklokkene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt Polar M400, og V800. Nå har de lansert m430, https://www.prisjakt.no/product.php?pu=4278312 (koster 1800,- på tilbud), som i praksis er 400-modellen med innebygd pulsmåler i stedet for belte. Den forrige modellen ga mye valuta for pengene, og jeg vil tro M430 er minst like god når det kommer til funksjonalitet og nytteverdi. Polar har generelt vært gode (om enn litt trege) på å oppdatere software, og du kan nok regne med å ha klokken i en del år. Jeg er veldig fornøyd med appen deres, gps, batteritid, samt hele konseptet med forskjellige treningsprogram ut i fra treningsmål. Og at det er lett å velge mellom forskjellige aktiviteter - ref. det du etterlyser. En del av dette er savnet nå som jeg har gått over til Apple Watch. 

 

Over til Apple klokken; ikke kjøp denne hvis du er på jakt etter en ren treningspartner. Hos meg ble det et kompromiss til slutt, fordi jeg ville ha en god aktivitets- og søvnmåler med pulsmåling, gps, musikk uten å ha tlf med meg, og smartklokke - i en pen forpakning. Batteritid er så som så, og den duger neppe til lengre fjell- eller skiturer. Er dog veldig kjekk til daglig trening! Så har jeg m400 i backup til de lengste turene, som kan synkronisere treningen inn på Apples egen app. 

 

Bare spør hvis du lurer på noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...